• vad ska man heta

    Söker vänner i Dalarna

    Någon från Dalarna här som vill ha ny vän? jag bor i mitten av Dalarna! jag äe en ganska normal mamma på 30år:)

  • Svar på tråden Söker vänner i Dalarna
  • Kulla Gulla

    Hej!
    Är 27 år. Bor i Borlänge, mamma till tre flickor på 8,7 och 1 år. Känner mig lite instängd i lägenheten och hittar gärna nya vänner

  • vad ska man heta

    Hej vad kul! Skulle in och skriva pm till dig men jag var oinbjuden hehe. Vilka får komma in på din sida? Är du ensamstående eller har du en partner? Har du varit på någon öppen förskola nått?

  • HedvigsMam

    Hej! jag bor i Borlänge med sambo och våra två barn 6 och 1 år. Hör av er om ni vill hitta på nått ! Fika eller så Glad

  • sny1

    Här är en till som söker lite nytt folk att umgås med 25 år, bor i hus nära Falun, 2 söner på 2 och 4 år, sambo. Hänger gärna på på någon träff

  • spaceylisie

    Jag söker också vänner! Bor mellan Borlänge och Leksand och har en treåring och en fyraåring. De behöver också kompisar!

  • vad ska man heta
    spaceylisie skrev 2013-01-28 08:00:31 följande:
    Jag söker också vänner! Bor mellan Borlänge och Leksand och har en treåring och en fyraåring. De behöver också kompisar!

    Vad trevligt, jag bor i grannbyn ;)
  • soetisenanna

    här är en till bor i borlänge är 25 år och har en son på snart 6 år en dotter som blir 4 nästa månad och en liten dotter på 4 veckor :) söker fler vänner med barn.

Svar på tråden Söker vänner i Dalarna