• Anonym

    Slicka upp sperman efter sprut i kvinnan?

    Oavsett om du är kvinna eller man, slickar mannen i förhållandet upp sperman när han sprutat i tjejen? (alltså "slickar rent") Har hört att det tydligen ska vara vanligt och undrar om det verkligen stämmer.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka upp sperman efter sprut i kvinnan?
  • Anonym (Mysigt)

    Älskar när min kille sprutar mig full och sedan hungrigt slickar mig ren. Min klitta är alltid härligt svullen efter ett rejält knull och det är så skönt att han slickar den då. Känns som att han suger extra ivrigt när den är kladdig av hans egen sperma! :)

  • iljarepin

    Själv älskar jag den blandade smaken av oss båda.
    Min fru tycker mest om oralsex så det blir en fin avslutning för oss.

  • Anonym (Killen)
    Anonym (hett) skrev 2012-11-09 22:21:28 följande:

    Min kille gör det ibland och det är rätt upphetsande faktiskt. Ibland går han ner utan att jag ber honom och ibland så ber jag honom göra det. Det hela började med att jag på skämt skojade till att nu får han faktiskt göra rent efter sig också och jag blev väldigt förvånad över att han direkt gick ner på mej utan att fundera på saken. 


    Ååå.. Jag fantiserar att min tjej säger så till mig. Jag skulle vilja slicka henne ren men vet inte hur jag ska lägga fram det för henne.
  • Anonym (Filippa)
    Anonym (Killen) skrev 2016-05-26 14:16:22 följande:
    Ååå.. Jag fantiserar att min tjej säger så till mig. Jag skulle vilja slicka henne ren men vet inte hur jag ska lägga fram det för henne.
    Varför gör du det inte bara? Tror knappast hon skulle protestera... Om du är bra på att slicka, vill säga.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Filippa) skrev 2016-05-26 15:38:02 följande:

    Varför gör du det inte bara? Tror knappast hon skulle protestera... Om du är bra på att slicka, vill säga.


    Är just det att det kan verka konstigt att vilja lapa i sig sin egna sperma. Skulle hon fråga mig eller ännu bättre, beordra mig så skulle jag göra det. Jag var så nära en gång när hon runkade av mig och jag sprutade över hennes mage och bröst. När det var hennes tur så började jag slicka på hennes bröst och skulle vandra nedåt när hon plötsligt sa när jag kysste henne på magen att: - akta, där kanske du inte ska vara.. Kanske hon bara tänkte på "mitt bästa" och ville varna mig för "kletet". Tänkte att ville hon se mig slicka upp det så skulle hon inte sagt nått? Eller tror jag fel?
  • Anonym (Urk)

    HAr det lämnat kroppen så har det ....
    Vem slickar upp en spottloska eller en spya liksom.
    Dyker folk i muggstolen på jakt efter smakprov också?
    Knappast!!

  • Anonym (Mrs Prefect)

    Älskar när min man slickar mina bröst efter en man sprutat på dem... En gång låg han under i en 69:a när en man knullade mig bakifrån och kom i mig....rann rätt ner i hans öppna mun mmm
    Dock undantag då ingen utom min man normalt får komma i mig utan kondom ;)

  • Anonym (Korkat svar)
    Anonym (Urk) skrev 2017-08-28 17:56:46 följande:

    HAr det lämnat kroppen så har det ....

    Vem slickar upp en spottloska eller en spya liksom.

    Dyker folk i muggstolen på jakt efter smakprov också?

    Knappast!!


    Vilken otroligt dålig liknelse. Du kan ju Inte ha tänkt överhuvudtaget.
Svar på tråden Slicka upp sperman efter sprut i kvinnan?