• linnea­n01
    Äldre 9 Nov 15:40
    1131 visningar
    0 svar
    0
    1131

    Har samma problem...

    Hej! Ja har precis samma nästan som du!!! Min son kan få väldiga utbrott och det händer oftast om jag blir irriterad och då märker han det och blir ledsen...det är hemskt för hellst vill ja ju vara på topp jämt men ibland går det bara inte...ja undrar om det kan vara tänder eller att han har ont någonstans! det är jobbigt eftersom man känner sig så maktlös och undrar vad man gör för fel!!!  Det här är min andra son och hans storebror hade oxå utbrott i den här perioden så det kan ju bero på att han bara är trött, mycket intryck växandet....och att det är en del av utvecklingen. Sen har ju alla olika temperament och blir olika arga! Är SUPER jobbigt att inte veta vad det är för fel...och det har blivit värre sen han börja på dagis och det känns som att ja bara jäktar hela tiden och inte hinner slappna av med min son längre för det finns så mycket som ska göras...Du är inte ensam och ja vet att ALLA har det jobbigt ibland och du känner ditt barn bäst!!! Ja brukar försöka ta det lungt bara, men irritation uppstår när man inte vet vad felet är, kan hjälpa att be om hjälp av t.ex. mamma eller kompis ( du kanske behöver avlastning) vet inte men lycka till och ja ska nog gå till vårdcentralen för ibland är det svårt att veta om det är trotsutbrott eller om han kanske har ont eller känner obehag av tänder ( öronen kankse) ???? FInns många som har olika uppfostringsmetoder och lösningar på problemen med deras barn men lyssna bara på dig själv och inte på dem som tror sig veta bäst om allt. Alla har olika bekymmer och ingen är perfekt.  Lycka till

Svar på tråden Har samma problem...