• Anonym

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet. 

Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
    "privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte. 

Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
    Behöver klargöra!
    Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09

_UPPDATERING_

Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.

Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.

Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!

Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.

• Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
  • Anonym
    Miss Skywalker skrev 2012-11-16 22:37:34 följande:
    Han är rökt..
    Ja!! Jag tolkar hennes otrevliga sätt som att hon döljer nåt hon inte vill ska komma fram till hennes man

Såg att hon smsade min sambo direkt när jag lagt på samtalet med henne oxå, antagligen för att meddela att jag ringt. Han har inte hört av sig sen jag stack,han kan sitta där med sin idiotiska tacomiddag själv!! Han har aldrig sett mig arg förut så han är väl förvånad nu....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-16 22:51:02 följande:
    Fy fan va jobbigt! Stå på dig, håll dig stark och lämna skithögen! Skönt att du kan sova hos din syster. Har ni varit tillsammans länge? Bor ni ihop?
    4 år, o ja vi bor ihop

Vet inte hur jag ska kunna se kräket i ögonen efter detta,det är i alla fall så det känns nu
    ÄVEN OM det skulle visa sig att de inte gjort nåt sexuellt vet jag inte om jag vill ha honom för att han behandlar mig så respektlöst. Han hade sin chans att visa smsen,han valde detta! 
  • Lisa med barn
    Anonym skrev 2012-11-16 23:23:06 följande:
    4 år, o ja vi bor ihop

Vet inte hur jag ska kunna se kräket i ögonen efter detta,det är i alla fall så det känns nu
    ÄVEN OM det skulle visa sig att de inte gjort nåt sexuellt vet jag inte om jag vill ha honom för att han behandlar mig så respektlöst. Han hade sin chans att visa smsen,han valde detta! 

Jag håller med att det är otroligt skumt. Om det vore neutrala kompis-sms så hade han visat de för dig. Bara en sån sak att han har lösenord till mobilen är väldigt märkligt. Självklart har man rätt till privatliv men dit hör inte otrohet.
  • Anonym
    kenopeno skrev 2012-11-16 22:54:27 följande:
    Va skönt att du har din syster som stöd just nu. Girlpower e precis vad jag tror du behöver just nu Hjärta

Ja hans bemötande talar ju sitt tydliga språk....usch vilken jäkla taskmört.

Men jag måste säga att du hanterar det på ett strålande sätt.

kram till dig   
    Tack! {#emotions_dlg.flower}

Jag trodde inte att jag hade det i mig att bli så saligt förbannad,men så har jag inte råkat ut för nåt sånt här tidigare vad jag vet. Det är faktiskt rätt skönt att vara arg som omväxling

• Anonym

Enormt modigt av dig att du vågar stå upp för digsjälv och inte tolererar det här!
    Hoppas allt löser sig för dig. Förstår dig helt och hållet, hade jag upptäckt nått liknande hade jag blivit vansinnig. 

• Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-11-16 23:26:01 följande:

Jag håller med att det är otroligt skumt. Om det vore neutrala kompis-sms så hade han visat de för dig. Bara en sån sak att han har lösenord till mobilen är väldigt märkligt. Självklart har man rätt till privatliv men dit hör inte otrohet.
    Precis

Privatliv är en sak men när man håller på som han gjort så döljer man nåt. Han får tåla att jag kollar upp detta nu när han vägrar visa,hans val!
  • Hårdrock

Håller på dig TS. Killen verkar ha något att dölja eftersom han inte verkar vilja bevisa sin oskuld.

Fast om jag får vara lite petig så är det inte konstigt i sig att ha lösenord på sin mobiltelefon, som några är inne på verkar det som. Jag har det själv och känner flera som med har det. Min ursäkt är att ingen ska kunna snoka i min telefon ifall jag skulle vara så klantig att jag tappade den.

• Anonym
    Hårdrock skrev 2012-11-16 23:34:56 följande:
    Håller på dig TS. Killen verkar ha något att dölja eftersom han inte verkar vilja bevisa sin oskuld.

Fast om jag får vara lite petig så är det inte konstigt i sig att ha lösenord på sin mobiltelefon, som några är inne på verkar det som. Jag har det själv och känner flera som med har det. Min ursäkt är att ingen ska kunna snoka i min telefon ifall jag skulle vara så klantig att jag tappade den.
    Ja om vårt förhållande var viktigt för honom skulle han anstränga sig för min skull,nu bryr han sig inte ens om att bevisa nåt -då får han stå ut med att jag utgår ifrån att han är otrogen. Så är det med den saken! Jag har mått skit av detta jätte länge nu o orkar inte ta mer. Så många tårar jag gråtit för hans skull,nu är det nog!
  • Anonym

Min sambo och jag har haft stora problem med hans jävla mobil. Han ser enormt bra ut, är framgångsrik och har många damer efter sig. I början av vår relation ville han inte visa sin telefon. Jag såg att han sms'ade med andra kvinnor och frågade om det men han sa att det var privat, precis som din man TS.
    En gång råkade jag se lösenordet och snodde telefonen och kollade.
    Han hade inte varit otrogen, men sms'en var ju inte direkt oskyldiga om man säger så... och det var flera olika till flera olika tjejer. Jag blev såklart hur ledsen som helst och bara grät.
    Först blev han arg för att jag kollat hans telefon men sen förstod han att det han gjort var mycket värre.

Det tog jävligt mycket jobb att komma över, men idag är vi någon helt annastans än då. Vi har det bättre än någonsin och är vansinnigt lyckliga. Vi kör med öppna kort när det kommer till både lösenord på telefon, sms, FB-meddelanden och hela köret.

Av min erfarenhet så finns det ALLTID en anlening till att man inte visar sms när ens flickvän/sambo/fru frågar om dem. Däremot betyder det inte så mycket att ha lösen på en telefon. Det har som sagt vi också, för att ingen på jobbet eller någon nyfiken som är på besök under en fest hemma skall kunna gå igenom den eller liknande.

Jag känner inte dig TS, varken dig eller din man, men jag tycker du reagerar rätt. Han borde visat dig sms'en och förstått konsekvenserna av vad som skulle hända annars. Om man kan rädda ett förhållande med något så lite som att visa något på sin telefon så är man ju efterbliven om man inte gör det - men är oskyldig.

Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!