Inlägg från: Janniiike |Visa alla inlägg
  • Janniiike

tatueringen kliar än....

Ja de e vanligt. kan klia i flera veckor efter. Det beror på hur snabbt den läker. Och nä tål du inte Den behöver du inte va allergisk mig alla dina tatueringar, utan då är det isf en viss färg du inte tål. Jag tål tex inte röd. Men då bubblar det och vätskar i huden läääänge efter. Så än så länge är det ingen fara att den kliar.

• Janniiike

Om su inte tål färgen så syns det. Den blir lixom varig och infekterad och det fortsätter o va en knuta på den färgen du inte tål länge. Jag tålde inte en röd, och 2 olika rosa på handleden. Det vätskade och gjorde ont i flera år efter och blödde jätte lätt sä fort jag rev imot nått med tatueringen. Nu efter 3 år har den lagt sig, men de e för att kroppen äntligen stött bort färgen från huden. Din tatuering kan klia i flera veckor till, och som fler skrev så kan dom klia flera år efter när man tex solar eller gör andra saker som får kontakt med tatuering. Ser den fin ut är det absolut inget fel. Den slutar klia när den är helt läkt vilket kan ta 4-6 veckor och mer.

Svar på tråden tatueringen kliar än....