• Ejin

Min 7 Månaders bebis vill inte sova i sin säng

vi köpte vyssjan lull tassar till sängen o sen la vi ner henne där o gungade henne till sömns.. o vaknar hon på natten så gungar vi lite till..
    Ibland funkar de inte o då får hon givetvis ligga hos oss men oftast sover hon en stor del av natten i sin säng... 

• Ejin
    Deniz12 skrev 2012-11-17 14:33:01 följande:

Det är ingen problem men man vill ju att dem sover i sin säng..vyssjan lull tassar är det såna som man sätter på sängen så att det går att gunga sängen och passar dem alla sängar?? var kan jag hitta såna..

man sätter dem på benen på sängen... passar de flesta sängar... finns att köp på nätet.. googla.. jag köpte mina på ullared... de är inte dyra...
  • Ejin
    Deniz12 skrev 2012-11-19 13:05:28 följande:

I två dagar har min son sovit hos oss han har sovit bra för honom han har bara vaknat för att äta sen somnat om igen.. Men idag kände jag hur ont i ryggen jag har för att jag rör mig inte så mycket under natten för att jag tänker på honom hela tiden.. Jag vill prova dem vyssanlull tassar men jag vet inte om dem passar den sängen jag har.. Jag vill ändå att min son sover i sin säng.. jag tror att han ska få tänder så därför är han så...

hurdan säng har du då? Den passar nästan alla. Det är bara en vanlig skruv som ska kunna skruvas in under benen... Så har den 4 träben så bör de fungera...
  • Ejin
    Deniz12 skrev 2012-11-20 16:01:04 följande:

Jag har köpt sängen från ikea så det går säkert att sätta på dem..
    jag har också en ikea säng.. en vanlig vit i trä och på den funkar de utmärkt...
Svar på tråden Min 7 Månaders bebis vill inte sova i sin säng