• ettplustvå

    Trixa test?

    Úndrar vart ni alla som trixar era test, gör det någonstans och det är någon utav er som vill dela med er utav det ? Glad

  • Svar på tråden Trixa test?
  • Tirem

    I t.ex. ps kan jag gissa... Har dock aldrig försåtet varför man gör det, antingen får man ett positivt test eller ej. Ett negativt test blir inte positivt bara gör att man redigerar det!




  • ettplustvå
    Tirem skrev 2012-11-25 20:18:53 följande:
    I t.ex. ps kan jag gissa... Har dock aldrig försåtet varför man gör det, antingen får man ett positivt test eller ej. Ett negativt test blir inte positivt bara gör att man redigerar det!
    Nej det är väl ganska logiskt att det inte går att göra så? Men en del kanske vill göra det för att testen visat svagt. Det är väl helt och hållet  upp till var och en !
  • Tirem

    Absolut för alla göra som man vill... Dock känns det oftast som ett desperat försök att se något som inte finns!

  • ettplustvå

    Då får det vara så för de som gör så, själv är jag varken desperat eller naiv men då man har svårt att få egna barn och ändå hoppas innerligt att det ska finnas något månad efter månad är det ganska hårda ord som tas emot när du skriver som du gör och verkar nedlåtande !

  • Tirem

    Nedlåtande? Jag är realist! Varför bygga upp förhoppningar om ett positivt test genom att försöka trixa fram ett. Vägen till mina två barm har inte varit lätt, 1 MA och 12 MF! Jag vet att längtan efter ett barn är större än något annat och jag hoppas så att alla som vill ska få barn. Men sanningen svider, ett negativt test kan aldrig bli positivt genom trivandes på en dator. Det finns bara ett sätt och det är att vänta en dag eller två och hålla tummarna så jäkla hårt man kan att man denna månad får sitt efterlängtade positiva test.




Svar på tråden Trixa test?