Inlägg från: Anonym (tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej)

Killar, hjälp mig!

Nu är ju inte jag kille men har en fråga...vill ha sexlust?? Eller varför är det så känsligt för honom att prata om det?

• Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2012-11-26 11:18:21 följande:

Han vill vilja ha sex, men blir skitstressad när det "närmar" sig.. Och när vi pratar om det får han superångest och tycker bara att det är jobbigt. Hans manlighet är "krossad" på sätt och vis och så hans självförtroende är kasst. Vet inte om jag ska prata om det med honom lr om det bara spär på pressen och verkar negativt bara..

JAG tycker du ska ta upp dina tankar, det är ju för kärleks skull du gör det. Han måste ju börja i nån ände om ni ska kunna ha ett sexliv.
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2012-11-26 11:25:36 följande:

Alltså, vi börjar pussas lite, men han lixom "stänger" av när han märker hur mcyekt jag vill.. Han tar inte på mig på DET sättet. Tror han är rädd att leda in mig på ngt som han inte kan eller vill fortsätta på.

Frågan är om sånna här känslor, som sexlust, kan/bör komma av sig självt, att han en kväll rätt som det är känner att NU vill jag och ta initiativ, eller måste man jobba upp lusten igen? Han har nån gång uttryckt att han tycker det är sååå ohett att "tvinga" fram sex,..

Men om han smeker dig eller utför oralsex?? Eller vad är hans problem? Lusten eller att han inte får stånd??
Svar på tråden Killar, hjälp mig!