• smula86

    Söker mammakompisar i Örebro?

    Hej!

    Jag söker mammor i Örebro som vill ses kanske för fika hemma eller på stan?
    Min kille föddes 19/10 och jag börjar nu känna mig lite  ensam på dagarna.
    Jag är 26 år och bor på väster :)
    Hör av er!  

  • Svar på tråden Söker mammakompisar i Örebro?
  • Tramsan01

    Jag är också från Örebro... 25 år, har inga barn men en enorm barnlängtan... :(

  • lillskrutt2

    Hej! Jag bor i karlslund och har en liten kille på 20 månader och ska få en till i februari. Är hemma på dagarna nu och kommer ju vara det ett tag till. Vore kul att ses nån dag!

  • smula86
    lillskrutt2 skrev 2012-12-11 12:33:52 följande:
    Hej! Jag bor i karlslund och har en liten kille på 20 månader och ska få en till i februari. Är hemma på dagarna nu och kommer ju vara det ett tag till. Vore kul att ses nån dag!
    Skickat PM
  • DetGodaLivet

    För er som  har barn födda 2012 finns en väldig aktiv facebookgrupp med folk som träffas och fikar lite ibland osv... Den heter "Vi i Örebro som ska ha bebis 2012".

    För er som har även storasyskon hemma på dagarna (eller som gillar att vara ute med era bebbar) kan jag rekommendera Parkleken i stadsparken. Det är en förening som driver parkleken (inhängnad lekplats med cyklar, pulkor, leksaksförråd, värmestuga mm) i Stadsparken i Örebro men också träffas och gör andra aktiviteter ihop. Där finns dert även lite större barn som är hemma (eler ja..inte i förskola då...) om dagarna.


  • helena2401

    Hej ja fick våran andra son i september och känner nästan ingen hemma den här gången :( vore kul o kanske ses nån gång:)

  • Bubbelbebis

    Hejsan! 

    Hittar ingen sådan grupp på fb som det tipsades om.  Finns det någon annan grupp  tro - om man vill lära känna lite nya människor/mammor/familjer. Vi har bott i Örebro i ca 4 månader.

Svar på tråden Söker mammakompisar i Örebro?