• Anonym

    Hur kunna känna mig säkrare i sängen med nya killen?

    Har träffat en ny kille som jag verkligen tycker om och allting går framåt, vi har ännu inte haft sex än. Vi har pratat mycket om sex så vi känner varandra rätt väl på dom planen fast vi inte haft sex än.
    Jag vet att han gillar fart och att man är väldigt framåt. Känner mig lite osäker och nervös för första gången vi ska ha sex pga det. Kan känna mig lite obekväm och osexig när det gäller sex, men jag vill inte att han ska märka det jag vill inte han ska bli missnöjd eller liknande. Vet att det snart kommer att hända.

    Tips på hur jag kan känna mig mer självsäker och tro mer på mig själv i sängen? Alla tips är välkomna!  

  • Svar på tråden Hur kunna känna mig säkrare i sängen med nya killen?
  • Anonym

    Vad tycker Du om? Glöm inte att fokusera på det. Det ska ju vara härligt för er båda.

    Om du är lite nervös och osäker så tillåt dig att vara det och låt honom ta komandot. Du kan ju vara så där framåt, fartfylld och självsäker sen - när och om det känns rätt. En bra och fin kille låter saker få ta den tid det tar.

    Förstår så klart att du inte vill att han ska bli missnöjd, men med det fokuset sätter du dig själv i underläge. Så vänd på steken och fokusera på om han gör det skönt för dig och lyssnar på dig på det sätt du vill! Han är nog väldigt nöjd bara att få komma nära och göra det skönt för dig. Så ta det lugnt, andas och se till att han vet vad Du gillar.

  • Nyfiken gul

    Det viktigaste är att du aldrig gör något mot din vilja!

    Ha din åsikt klar om vad som är skönt, vad som inte är det och vad som får dig att tända osv. Tumma aldrig på dina egna regler - då har du enkelt en klar och trygg framtoning när ni väl hamnar i säng.

    och tänk på att sex är inte någon examenstenta - sex är roligt och det man inte vet det frågar man om!    


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Fontana

    Det låter rätt härligt! Det är väl bara att hänga med!

    Om ni redan har pratat mycket om sex så vet nog både han och du att ett gott förhållande är något som man bygger upp tillsammans. Jag vet inte om ni båda är väldigt unga, kanske känner han också att han måste "bevisa" att han är väldigt erfaren.

    Jag tycker att du ska antyda att du känner dig lite osäker och att ni får börja lite försiktigt. Sedan kan ni bygga vidare på det.

  • Anonym

    Mitt bästa tips är att inte tänka för mycket och sluta analysera allt.

    Bara njut av stunden och låt allt komma naturligt.

    Man måste ingenting när det gäller sex . 

  • Anonym (*)

    Tänk inte för mycket på det där och då, låt det hända Ligg inte och fundera en massa på hur du ser ut, hur det känns för honom, etc. Då kommer du inte kunna njuta själv
    Sen är det väldigt nervöst i början, för mig tog det nog 3-4 månader med massor av sex innan jag var heelt komfortabel med min sambo när det kom till sex. För vissa tar det bra mycket längre tid än så.

  • Anonym (Underbart)

    Det är alldeles underbart när tjejer tar för sig i sängen 

  • Giftskåneman

    Du kan ju kombinera detta nu direkt, du är framåt och säg till när han gör nåt så där halvskönt, då får du säga, nej blev inte bra, var inte så skönt, gör om gör rätt.

  • Smecker

    Det är bra att återanvända 7 år gamla trådar.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Hur kunna känna mig säkrare i sängen med nya killen?