• Yam
    Äldre 10 Dec 20:08
    8901 visningar
    3 svar
    3
    8901

    Knodden vår ängel

    Den 5 dec 00.55 föddes han, vår lilla knodd som föddes till en ängel. Han var så efterlängtad och hade blivit så himla älskad här på jorden men han behövdes väl där uppe????så jäkla orättvist..
    Sen vi fick beskedet om hjärtfelet har allting varit i en dimma full av tårar, är ledsen än men tårarna sinar och ilskan har tagit över. VARFÖR? ? Jag kan inte släppa den frågan... Känns som om vi aldrig kommer att komma vidare, allt känns tungt och ångestladdat.
    Vi kommer alltid att älska och sakna dig Knodden?


  • Svar på tråden Knodden vår ängel
  • Äldre 10 Dec 20:10
    #1

    Beklagar verkligen! Gråter

  • Äldre 10 Dec 20:42
    #2

    Beklagar verkligen, och kan inte Förstå vad ni nu går igenom. När fick ni reda på hjärtfelet? Gick du tiden ut? Kramar

  • Äldre 11 Dec 20:11
    #3

    hjärtat, det är overkligt att sånt här händer. vill säga att jag vet PRECIS hur du har de hur du känner. jag/vi sitter här med i samma sitts. förlorade vår ängel den 13 nov i år och det sitter kvar än.................... tårarna verkar nog aldrig sluta rinna. varje andetag är kämpande...vi vet inte vad som  orsakade förlossningen utan jag fick ont åkte in och var tydligen öppen och graviditeten var abruten.Rynkar på näsan detta hände i v22. vi har 2 tidiga missfall bakom oss. man måste hålla hårt i hoppet och kämpa vidare. finns liksom inga andra val. vi kommer alltid älska detta lilla pyret vi hade och hon kommer aldrig bli glömd.  jag hoppas ni tar er igenom detta, håll hårt i varandra. vilken vecka var du i?

    Kram{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Knodden vår ängel