• Redaktör

    Familjelivs julkalender 19/12: Fototävling tema jul&barn - vinn surflekplatta för barn



    Var med och öppna luckan den 19 december i Familjelivs julkalender!

    Idag kan du vinna en barnvänlig "surfplatta": Kids Learning Pad i rosa färg. Kids Learning Pad innehåller 40 olika aktiviteter och spel som på ett roligt sätt tränar bokstäver, siffror och ord. Värde cirka 270 kronor.
    Här kan du läsa mer om leksaken.

    För att vinna vill vi att du laddar upp en bild på temat barn och jul! Det kan vara dina egna barn eller barn du känner, kanske utklädda till tomtenissar eller med munnen full av julgodis. Motivet bestämmer du.
    Vi vill även att du skriver en kort motivering till varför du vill vinna surflekplattan.

    Tävlingen öppnar idag och pågår fram till midnatt 19/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 20/12.

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte
    Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 19/12: Fototävling tema jul&barn - vinn surflekplatta för barn
  • sandrabeifeldt



    detta är mina underbara prinsessor som jag älskar till världens ände och tillbaka tusen gånger om .
    skulle vilja ge surf-lekplattan till min dotter som snart blir 4år hon skulle verkligen älska den och skulle bli stormförtjust i den , hon är väldigt smart och lär sig jättefort hon vill gärna använda min surfplatta så vore skoj om hon kunde få en alldeles egen , de skulle verkligen göra hennes jul om tomten kom med en 
  • Zinjulu

    Här är vår lilla busunge från förra julen! Just denna bilden illustrerar hur vår minsta lilla prinsessa skulle smyga till julgranen och ta bort kulorna (som hon visste att hon inte fick röra). Denna minen visar hur söt hon då försökte vara när hon visste att hon gjorde fel
    Jag hoppas att hon denna julen växt till sig så mycket att kulorna får hänga kvar hela julen

     



    Här hemma är det "den nya" teknologin som gäller! Alla barnen vill spela på mammas och pappas telefoner och tjatar dagarna i ända! Med en Kids learning Pad så kanske vi slipper lite tjat i alla fall. Rosa är ju dessutom favoritfärgen ALLTID då vi har tre fina tjejer.  
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • HannahGrace


    Rosa och elektronik är det bästa Emma vet om! Med en kids learning pad blir hennes jul ännu roligare. Hon älskar att klicka, trycka och hålla på, och att hon kan lära sig nånting samtidigt är ju perfekt!
  • Isabelle och Casper


    Min dotters första jul <3 hon riktigt älskade julgranen att sitta och leka med pyntet och se sin spegelbild i kulorna det tyckte hon va kul :) .

    Som sagt har en pryltogig liten tjej, istället för att läsa böcker när hon ska sova ska hon ha min telefon och titta på anonser på leksaker på blocket, och så fort pappa kommer hem vill hon sätta sig i soffan och kolla på nåt klipp på hans surfplatta ;) . Då hon fyller år i januari så hade det vart den absolut bästa presenten till henne :)  
  • ego


    Lyckades få på grabben tomtekläder vilket är ett mirakel!!!....fast det syns ju på bilden vad jag mutade honom med Lussebullar är en höjdare som mutningsmedel haha

    Surflekplattan skulle passa grabben perfekt då han är väääääldigt sifferintresserad just nu. Kalenderöppnandet har gjort siffror till något spännande för honom och finns det leksaker som kan hålla hans intresse levande så tänker jag bara tacka och ta imot  
  • linasahlsten


    Detta är min underbara dotter Ella som älskar allt som har med rosa att göra. Då min mobiltelefon och familjens surfplatta är favoritsakerna i hemmet så vore en alldeles egen platta (som är rosa!) en dröm för denna lilla tjej!
  • färnik

    Vi bidrar med en bild på ett vintrigt nöje som aktiverar så väl barn som hund!



    Äldsta dottern Alma är 6 år och otroligt intresserad av allt som har med bokstäver och siffror att göra, och hon skulle dessutom bli glad åt att vara först i familjen med en egen surfplatta, i övrigt har vi bara en stationär dator här hemma! =)
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • virre85


    Detta gjorde Elin med de flesta julklapparna, undra om hon letar efter prislappen =)

    Skulle vilja ge denna surfplatta till Elin i 3års present, hon fyller år 8 januari och som de allra flesta så är plånboken rätt tom nu efter alla julklappar som köpts.  Jag vet att hon skulle älska denna leksak.
    (¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Livlig

    Hej 
    Här kommer mitt bidrag till tävling.  Jag klär ut min dotter till gris i nassedräkten och får henne att säga "ät inte min rumpa"

    Lite vegetarisk propaganda får man köra med va....?
    Vi vill vinna för min dotter Elle älskar bostäver och siffror  och är otroligt smart för sin ålder - med surfplattan kan hon verkligen lära sig.
     

Svar på tråden Familjelivs julkalender 19/12: Fototävling tema jul&barn - vinn surflekplatta för barn