• I Rose I

Helkroppstråden

Anton- Du får hemsk gärna ta en bild framifrån också. Klämvänlig bak du har. Hjärta
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    Alltid Daph skrev 2012-12-23 10:31:11 följande:

Han har lagt upp en bild på sin deffade torso! =)

Anonym (God jul) är superfin!!! 
    Anton är snygg. Vill se honom framifrån. Tungan ute

Anonym (God Jul) har en jättefin kropp. Absolut men nu är jag mer intresserad av manliga kroppar även om kvinnokroppar kan få mig attraherad också men då oftast om jag tycker om hennes personlighet också.
    När det kommer till män så är det skitsamma hur dem är bara sexet är bra. Skrattande
  • I Rose I
    Alltid Daph skrev 2012-12-23 10:41:46 följande:

Tycker nog att kvinnokroppar är bra mycket roligare än manskroppar att titta på. Det handlar inte om attraktion för min del, utan om något slags saklig skönhetsuppskattning tror jag. Kvinnokroppar är trevligare utformade och kan vara vackra på så många olika vis. Män har liksom inte så många olika ideal enligt mig. Tungan ute Där ska det vara vältränat punkt.
    Det håller jag med om. Kvinnokroppar är verkligen helt underbara. Mjuka, lena och helt enkelt underbar gosvänliga. Kan ligga i timmar och smeka en kvinnokropp men just av den anledningen så måste jag tycka om henne som person för att ens kunna tycka om hennes kropp men med män så vill jag bara ha ren rå sex, personlighet är skitsamma, jag måste gilla kroppen och ett par andra delar i ansiktet men där har Anton redan fått godkänd. Glad
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 11:59:07 följande:
    Fan va gullig du är Rose,Hjärta tack så mycket, jag blir så helvetes glad av sånna kommentarer, nu kvittar det liksom vad som händer resten av dagen. Tappar jag en 25 kilos-vikt på högra stortån är jag lika glad för det. Tack vare dig, Rose.
    Vill bara påminna om att jag finns att beskåda i kilt också. Om du nu har missat den bilden. Jag för min del tycker jag gör mig bättre på den bilden. Därför min påminnelse. Ifall någon undrar.
    Variant på en välsydd skotskt kilt :
    www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...
    Och såklart är du värd en liten blomst också, Älskling :

Framifrån Anton.
    Du kan va stolt över din kropp. {#emotions_dlg.flower}

• I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:11:55 följande:
    Nakenbilder, Älskling,Hjärta lär rendera i varningar och avstängningar, modsen håller noga denna tråden under uppsikt....

Jag skiter egentligen fullkomligt i avstängningar men tycker det känns onödigt att dra på mig en varning för en naken Anton som raderas inom 32 sekunder. Liksom. 
    Äh, säg en luva över Lill Anton så bryter du inte reglerna. Annars kan du alltid inboxa. Flört
    Du har ju fått se halva min kropp så jag har rätt att kräva detta. Ta fram kameran nu.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:20:49 följande:
    Inte avklädd, Älskling,Hjärta inte avklädd.....

Så nu är det faktiskt du som behöver inboxa mig..... 
    Gå in på mina sida och gå in på fliken starka bilder även om jag tror att du redan har varit där ett par gånger. Skrattande
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:31:35 följande:
    Den har upphört att existera. Den mappen....!
    Kolla igen. Jag fixade det. :)
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:39:39 följande:
    Herre jävlar vad fina, Rose, sjukt granna. Det blir 10 bananer av 10 möjliga. Lätt.

Tack, Älskling.....shiny.gif 
    Tack. Kyss
  • I Rose I
    Proppset skrev 2012-12-30 15:11:10 följande:
    Anton, var fan var du för 14 år sedan?!

Underbar kropp..fast det vet du nog om själv.
    Jag hade lätt tagit honom nu också om jag vore singel. Kroppen är det då inga som helst fel på.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 16:02:59 följande:
    Jag kan bara beklaga att du inte är singel, Rose, jag hade tagit dig vilken dag som helst. Du har en tursam gubbe....
    Jag säger också att du Anton vet verkligen hur man ska få en tjej på gott humör. Tack för att du finns på FL och förgyller dagen. En mycket tacksam kontrast till alla gnällkärringar och tråkmånsar.

Puss. Hjärta 
Svar på tråden Helkroppstråden