Inlägg från: Mannschaft |Visa alla inlägg
  • Mannschaft

Helkroppstråden

Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 02:16:57 följande:

Någon mer än jag som har sömnproblem i Almedalen...

Vilken fin kropp!! Den kan inte sitta på någon annan än en liberal? Eller är du där i andra avseenden?
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 09:36:56 följande:

Haha, mina politiska åsikter hör nog inte hemma i den här tråden. 

Nej, jag kan nöja mig att kolla in din bild så länge. Du är klok nog att inte ha någon tatuering på den kroppen väl?
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 09:56:47 följande:

Hoppsan, vilka krav du har, liberal OCH ottatuerad, haha ;) 

Jepp, livet och kvinnor är komplext ;

Liberal, otatuerad och pilsk - isf är jag din.

Tolkar som att du, likt mig, är allt detta med andra ord?
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 10:14:52 följande:

Haha, vet inte det jag. Jag tror att mina politiska åsikter kan gissas av några baserat på diskussioner i andra trådar. Vad gäller märken på kroppen så låter jag det stå obesvarat, nån spänning ska det väl finnas kvar. Det sista utgår jag ifrån att alla som vistas på den här tråden är.... 

Då kan jag bekräfta att så är fallet, det komplexa alltså. Intressant, då får man kolla runt här då.

Du skulle kunna ha en tatuering på skinkan och jag skulle dyrka den ändå säkert. Men du har rätt, vi håller på spänningen till dess jag får kolla själv?

Ja så är det ju och den vetskapen kryddar liksom din bild!
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 11:54:12 följande:

Ja... Du får väl hitta mig först ;)

Att teasa. Måste banne mig göra det, ska ge mig ut på jakt...
  • Mannschaft
    Neol skrev 2016-07-04 15:03:38 följande:

Mycket!! Men inte folkpartist för det, eller Liberal öhhhh... Snacka om att kapa ett begrepp för sina egna syften. Tidernas mest falska marknadsföring skulle jag säga. Fattar inte att de kommundan med det... Nu blir jag lite förbannad här känner jag... Fel forum... Den sidan av mig kan bli för långrandig...

Välkommen till politikens värld vännen. Saken är den att då Alliansen klappat ihop helt och regeringen (vilket skämt) inte vet vad de vill då man knappt fick ihop till en i köldvattnet av SD's frammarsch, måste man som i Folkpartiets fall göra något "radikalt" som att sno till sig Liberalerna som namn. Folk ser dock igenom sådant och deras skol- och försvarspolitik talar sitt tydliga språk.

Håller dock med, även fast man är liberal (vilken politiker är inte det borde man tycka) röstar man inte på L. Vart ju väldigt off topic ja, ville bara hålla med lite.
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 13:00:57 följande:

Spännande...

Jag lär inte missa dig!
  • Mannschaft
    holidodi skrev 2016-07-05 11:30:26 följande:

Ja om alla skulle tycka att naket är naturligt och vackert skulle vårt kultur se helt annolunda ut. Men tror också vi skulle vara gladare och mer harmoniska om så vore fallet.

Klokt. Får jag fråga, du är man va?
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 00:20:52 följande:

Hälsningar från Visby ;)

Man tackar! Älskar när man ser håret mor huden sådär likte en gudinna. Så kvinnligt!
Svar på tråden Helkroppstråden