Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 16:10:04 följande:
    straight arrow skrev 2014-09-04 12:19:50 följande:
    Vackert!
    Zack skrev 2014-09-04 12:31:57 följande:
    Vackert ansikte (och ljuvliga ögon) både med och utan smink.
    Madness82 skrev 2014-09-04 12:55:19 följande:
    Fan vad söt du är, du kan dock lägga pengarna på bättre saker än smink Flört
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 13:18:05 följande:
    Vacker!
    Anonym (get some) skrev 2014-09-04 14:55:50 följande:
    Vacker! Du ser mycket oskyldig ut det gillas smile1.gif
    Tack så mycket alla! {#emotions_dlg.flower}

På den första bilden ska jag på fest, därav lite mer ögonsmink. I vanliga fall har jag sparsamt med smink. Aldrig något när jag bara är hemma Flört

Till vardags ser jag mest ut så här Glad

Du ser ut som Selena Gomez eller Vanessa Hudgens eller vem det nu är jag menar. En snygg i alla fall.
  • Påven Johanna
    stief84 skrev 2014-09-04 17:18:39 följande:
    Får man ett mail snart av den finaste tanten? ;)
    Har du fått några hittills? Annars kan du väl helt enkelt bara ha en stående inbjudan till boxen? Jag tror att allavid det här laget har förstått att du inte blir kränkt om det dimper ner en nakenfis eller tio i din privata meddelanden-låda. Skulle någon känna för att posta sin snippa till en random snubbe på nätet så vet de garanterat att du inte lägger dig i fosterställning och gråtskriker nej. 
  • Påven Johanna

Säg som det är Kaponjär - det är bara snopparna du inte gillar. 

• Påven Johanna
    Job79 skrev 2014-09-08 01:13:23 följande:
    Fina fina ensam, lite sent kommer en bild som du bad om

Så där såg min favorit bland Ken-dockorna ut när jag var liten. Jag minns att jag lät honom utföra tämligen syndiga akter med den snyggaste av mina Barbie. 
  • Påven Johanna
    goaskalice skrev 2014-09-08 16:24:28 följande:
    Snuskig1 skrev 2014-09-08 10:17:47 följande:
    Sexigt x 4 . :)
    Kyss Hjärta   
    Ronga skrev 2014-09-08 13:56:05 följande:
    Inte bara dig :/
    Du får inte bli ledsen Ronga, då slutar jag posta bilder

Jag tror inte att Ronga är ledsen. Det där var nog mer ett uttryck för att han är plågad av blue balls. 

Jag har lärt mig identifiera män på stan som besöker Helkroppstråden. De har alla ett frustrerat och lätt lidande uttryck i ansiktet och en mycket framåtlutad hållning som dels beror på att de försökt ta sig alltför nära skärmen och dels på att deras könsorgan aldrig tidigare vägt så mycket som de gör nu. 
  • Påven Johanna
    Ronga skrev 2014-09-08 18:27:13 följande:
    Hahhaha!

Hur identifierar man kvinnor då som besöker Helkroppstråden, ute i stan?
    Enkelt. 

De sätter sig ner på en bänk, håller på med sin telefon, slickar sig om läpparna, rodnar, rättar till håret, ler lite för sig själva samtidigt som benen utan att de tänker på det åker isär något och pupillerna vidgas. 
  • Påven Johanna
    Västman skrev 2014-09-11 08:32:20 följande:

Vart tog bilden vägen?

Lite nyfiken på vem som reagerade på min bild efter duschen eftersom någon ansåg att den spelade på sex....

Nästa gång det händer tycker jag att du ska hävda att bilden anspelar på Yoga. Det är ju uppenbart att flickorna också är mycket skickliga yogautövare. 
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2014-09-11 08:16:34 följande:

God morgon!

Här ligger till exempel straight arrow och yogar för fullt i en ganska avancerad position kallad den Böjda pilen. 
  • Påven Johanna

Jag är kvinna och lyckligt gift. Jag funderade trots det på hur det skulle kännas att gå på dejt med Alice och kanske en kväll lyckas få avtäcka hennes tuttar och överraskas av vad som dolt sig under BH:n. 

Jag tänker mig att reaktionen vore omedelbar och innefatta uttryck som "flaxa med armarna", "få resning", "vilja ringa polarna och berätta om upptäckten av världens åttonde underverk", "känna stor lycka och intensiv kåthet", "erfara en extrem lust att fria", "svimma av lycka", "smyga med behovet av att nypa sig i armen", "tänka att vad är väl pyramiderna jämfört med detta?"

• Påven Johanna
    straight arrow skrev 2014-09-17 20:19:35 följande:
    Dina ben börjar kvalificera in som "needful things" hos mig?
    Fast du skulle se jättekonstigt ut i dem, och jag tvivlar verkligen på att du skulle klara av att gå i de där skorna. 
Svar på tråden Helkroppstråden