• Ecchi

Helkroppstråden

nord skrev 2013-04-26 07:46:23 följande:
    Vesper Lynd: But it wouldn't be a stretch to imagine. You think of women as disposable pleasures, rather than meaningful pursuits. So as charming as you are, Mr. Bond, I will be keeping my eye on our government's money - and off your perfectly-formed arse. 
    James Bond: You noticed

Har inte varit här på evigheter pga av att nästan bara tjejer postar. Kan bara säga mmmmmmmm
  • Anonym (:)))

Underbar tråd med otroligt vackra/trevliga människor! Tack för att ni lägger ut bilder så jag kan kika in ibland o njuta av era starka personligheter. 
    Strunta i alla negativa kommentarer och var stolta, oavsett hur ni ser ut! :))

• JagMan

[quote=69684636][quote-nick]pink dolly skrev 2013-04-26 20:27:13 följande:[/quote-nick][/quote] mm ... Läckert Så fin kropp

• nord
    Amys skrev 2013-04-26 13:10:06 följande:
    Känner mig generös idag, fredag och allt.

Så här är en bild med en aning mer svank. Just for you!Kyss
    visade din trosbild för en bisexuell tjej som heter ivory tidigare idag på skärmen på telefonen, och du har ett kvinnliga fan också nu, "sweetest ass inte world"

i love that arc. det där  är en helt episk linje i den svanken som går rakt in i mitt medvetande som man, omöjligt att värja sig mot även om man rätt skulle försöka. tror iden är att man vill ta ett stadigt grepp om brunette hår i ena handen och sen dra mot sig så att svanken blir ännu tydligare och man kommer djupare in.

du har en väldigt bra linje och en fantastisk rumpa också, både en figur men samtidigt fyllig.

ha en bra helg, och ses nästa fredag  
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (förlåt)
    pink dolly skrev 2013-04-26 20:35:21 följande:

Hahah alltså jag dör lite!  Jag tycker det ser ut som att du tar en bild upp i arslet för att fråga någon "Ursäkta men ser du om jag har några hemorojder eller vad är det som kliar såå?!"
    Hahah jag kan inte sluta garva, förlååt!
  • Ungakillen95
    Anonym (förlåt) skrev 2013-04-26 23:35:28 följande:
    Hahah alltså jag dör lite!  Jag tycker det ser ut som att du tar en bild upp i arslet för att fråga någon "Ursäkta men ser du om jag har några hemorojder eller vad är det som kliar såå?!"
    Hahah jag kan inte sluta garva, förlååt!
    "Har du möjlighet att bara slå ett getöga i mitt anus?" - Fredde i solsidan SkrattandeSkrattande