• Aros02

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-10-16 23:28:01 följande:

[quote=74183848][quote-nick]ensamärstark skrev 2014-10-16 23:23:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Grymt snyggt Ensam!

Godanattrepris från mig också

..förresten hade långvarig och konstant (nåja nästan) till ett par som inte fick plats i mindre än F-kupor. De där är större va?
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 22:40:15 följande:

Säger godnatt med lite nytagna bilder, ingen rumpa dock Flört

Puss på er!
    Du skrev om stor variation och snygga bilder.. Du är en av dem som levererar bilder på det sättet. Allt mer estetiska, smak, och stilfulla blir de dessutom som nån här skrivit tidigare! Snygga attiraljer, poser och ljus på ett redan fint grundmaterial om man säger så!
  • Aros02
    Aros02 skrev 2014-10-17 06:07:12 följande:
    ..förresten hade långvarig och konstant (nåja nästan) till ett par som inte fick plats i mindre än F-kupor. De där är större va?
    ... konstant tillgång.. 
  • Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-10-17 11:46:12 följande:

Om du ser ut som LIT kan du ju vara nöjd och sluta förpesta forumet med ditt kvidande över att du inte får ligga och inte lyckas skaffa en flickvän. Eller tror du fortfarande att allt beror på dina köttiga röda läppar? 

Du får försöka komma över din gigantiska crush på Brad Pitt - den gör dig bara förbittrad och får din fylliga röda putmun att se snipig ut. Inte bra. 

Ähh, fylliga, köttiga, och putande fläskläppar är det ju bara jag som har. Två tjocka falukorvsskivor ovanpå varandra.
  • Aros02
    MaryM skrev 2014-10-17 10:26:11 följande:

Får ju bidra med min rumpa nu när Mike var så snäll :)

Snygg bakdel Mary!

Rygg, svank, rumpa, midja. Gillar även den där lilla lufttriangeln nedanför den riktiga triangeln så att säga!
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 14:47:38 följande:

Puss alla fina här inne, hoppas ni kommer att förgylla min fredag med bilder på händer & mjuka fina läppar.

Sedan som ingen verkade kunna uppnå igår, bild som startar vid bröstkorg och slutar vid lår/knän/ben. Ni kan ju ha kalsonger på er eller ännu hellre, cencurera "amors pil".  

De där läpparna är riktigt fina, det har jag faktiskt inte sett tidigare!
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 15:20:03 följande:

Tack, de vet vad de gör också. hehe. 

Tror jag säkert!

Mina med för den delen. Känsliga som antenner och omtumlande som en brytande våg när den fasen i träffar! :)
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 16:08:28 följande:

I can be such an ASS sometimes...    Skål och go knullfredag på er. 

Du bjuder på mycket, det måste jag ge dig, men ändå inte tillräckligt på någe vis!
  • Aros02
    MaryM skrev 2014-10-17 15:23:26 följande:

Men oooh, tack, vad glad jag blir :) Får man se dig då? :)

Haha!

Tackar som frågar Mary!

Men du och jag har ju förflutet ihop med piprökning med tvivelaktig stoppning och så, det minns du väl?? ;) du vet ju hur jag ser ut!

Det finns två bilder på min näst största tillgång och nån till. Min allra största tillgång är det tyvärr mot forumreglerna att posta! :(

.. skulle jag lägga upp nån bild och få nån komplimang så skulle jag förmodligen börja knarka efter dem likt en heroinist jagar sin nästa sil med den beroendepersonlighet jag har.

Men jag sitter som publik vid en catwalk och klappar och tycker det mesta är snyggt som andra tycker. Men ibland klappar jag helt för mig själv åt nåt jag gillar också! :)

Lång utläggning på kort fråga kanske!? Haha!
Svar på tråden Helkroppstråden