Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

joli123 skrev 2014-09-18 17:20:20 följande:
    Mysläge påkopplat :) ha en skön kväll!
    Jag tycker att myspinnen ser lite förhoppningsfull ut? 
  • Påven Johanna
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-21 20:35:26 följande:
    Jävlars, jag går naken då och då hemma framför mina barn Förvånad
    Hahahaha?
    Mina ungar kom ut genom min snippa, det är väl kanske ännu äckligare i Anonym (Hmm)s ögon. 
  • Påven Johanna
    Tyler skrev 2014-09-23 10:09:59 följande:
    Naughty tuesday...me like;)
    Du ser verkligen användbar ut.

Kvinnor som går på dejt med dig hör förmodligen inte alls vad du säger. De sitter nog bara och funderar över vad du vill äta till frukost efter alla samlag de planerar att utsätta dig för. 
  • Påven Johanna
    Tyler skrev 2014-09-24 12:31:40 följande:

Fina former nanime:)

Som ett sexuellt nöjesfält. 
  • Påven Johanna
    Deffad skrev 2014-09-28 18:04:50 följande:
    Allt prat om sex på söndag gör mig lite lössläppt..
    Med sådana lår måste man ha en rejäl dolme för att - så att säga - inte konkurrera ut sig själv. 
  • Påven Johanna
    joli123 skrev 2014-10-03 22:48:55 följande:
    Hotta brudar :)
    joli, har du förstått att du följer fel kvinna och att jag inte har visat någon bild här? Jag blir så orolig för dig varje gång jag kollar på min egen profil och hittar dig stående där i bara kallingarna. 
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 17:36:07 följande:
    Just det!! Du är fröken med den yviga fantasin ... Yes, du har helt rätt! Jag sitter fast och väntar på att du skall komma och rädda mig. Snacka om besvikelse när du dyker upp med din elektrifierade flugsmällare i högsta hugg istället...

Trevligt att du gillade bilden i alla fall... Kyss
    Ni har så konstiga omskrivningar för er här. Hallongrottor och elektrifierade flugsmällare och grejer. Det måste låta besynnerligt i sängen under akten. 

Lost: Åh, din flugsmällare är så trång och härlig! Jag blir galen av att känna den krama mina konturer.
    Dumspirospero: Dina konturer är så grova! Jag blir nästan rädd! Kan min flugsmällare klara av att hålla dem stångna?
    Lost: Definitivt kan den det! Jag och min kompis konturerna är helt i ditt våld!
    Dumspirospero: Vänta bara tills jag elektrifierar den!
    Lost: . . . 
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 16:12:14 följande:
    Ehh lägg av nu! Skyll inte på minnet. Erkänn att du har en liten idolbok där hemma som bara handlar om mig. Lite urklipp från FL, dina favoritcitat jag skrivit här, dokumentation om mina preferenser och sist men inte minst hundratals sidor med sexnoveller som bara beskriver dina fantasier om oss två tillsammans och ibland till och med med extra deltagare.

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara?Flört
    Men det har väl ändå alla heterosexuella kvinnor och säkert också ett icke föraktligt antal av de homosexuella männen. Föreställer jag mig i alla fall. 
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2014-10-07 16:54:36 följande:
    Vilken härlig bild, och det uppskattas extra mycket att du guidar oss runt med pilar till väsentliga sevärdheter på kroppen. Tänk att få gå på upptäcksfärd där ;)
    Studentbruttan får en påse gourmet-Z(n)ack. 
Svar på tråden Helkroppstråden