• killen

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 22:37:49 följande:

Haha, okej?! Vin? Sällskap? Soffan? Choklad? 

kom tänka på den låten när jag såg burken :p haha
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-21 22:48:23 följande:

Efter lite press lyckades jag hitta en bild på den här datorn också! 

Ha en underbar kväll alla! 

Nice! vilken låt har du till den :p
  • killen

[quote=75046940][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-03-22 10:54:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Go morgon :)

• killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 11:48:35 följande:

Tack så mycket snälla du! Blev dock en väldigt lugn kväll här hemma. Tack så mycket! Hmmm... 666- Devil ? Tack så mycket, vilket tur att den föll dig i smaken när jag hade sån press! 

Ibland är det bra att sprida ut bilderna på olika datorer märker jag.Ja verkligen, den hade en svacka ett tag men verkar ha återhämtat sig ganska bra igen!  "Kul" att höra att man var saknad! Haha, tack! Själv lyckades jag med bedriften att trycka i mig tre nya förälskelser som lördagsgodis igår... Wasabinötter, Japp hasselnöt o glasslikören från Lejonet o Björnen. Så nästa vecka blir det inga helkroppsbilder! Tack så mycket snälla du! Wow, vacker som vanligt! 

Isf vill jag träffa the Devil xD
  • killen
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-22 12:47:17 följande:

du sänker väl inget, fina du!

Bara för det, så bidrar jag med en bild jag också!

Trevligt! :)
  • killen
    Pillare skrev 2015-03-22 14:20:38 följande:

Tja brorsan! Du är som en mindre version av mig. :-P

Lillebror väger fortfarande 3siffrigt som en riktig man :)
  • killen
    Anton Chigurh skrev 2015-03-22 14:27:47 följande:

Knappast, Killen, knappast, och återigen, idealet för en jädra massa Damer. 

Vill hon inte ha mig för min kalaskula så e de inget o ha. En kvinna ska ha personlighet med och kunna se insidan. Jag lever o mår bra. De e kvinnorna som gör misstag om de dömmer en för magen :)
  • killen
    Beverly Marsh skrev 2015-03-22 15:09:11 följande:

Ser jag till killar jag har varit kär i så har dom aldrig varit som "idealet". Man kan inte styra över sådant och går man bara på utsidan kommer man aldrig bli lycklig

• killen
    Beverly Marsh skrev 2015-03-22 15:09:11 följande:

Ser jag till killar jag har varit kär i så har dom aldrig varit som "idealet". Man kan inte styra över sådant och går man bara på utsidan kommer man aldrig bli lycklig

Tyvärr e ju såna som du sällsynta o upptagna :p
Svar på tråden Helkroppstråden