• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-02 18:24:22 följande:
    Hahahahaha....och med min sjuka humor, så vände jag din lucka 2 till nån helt annan lucka 2...hahaha
    Hade ju inte varit helt fel att hitta zacken i lucka 2, men har ju 22 luckor kvar, så jag håller tummarna ;) 
    Hehehe, ska jag vara ärlig så läste jag som dig! o jag funderade ett tag om det skulle ha varit ett pm...
    JagMan skrev 2015-12-02 18:24:25 följande:
    duktig på att svanka ser man ...
    läcker bild
    Tack! Solig
    Anonym (Snart pappa) skrev 2015-12-02 18:24:34 följande:
    Gah!!!! Läcker
    Kyss Tack! Kyss
    Trunk skrev 2015-12-02 18:27:06 följande:
    Ja herregud... vilken svank... du levererar som alltid! Ha en underbar lilllördag själv fining
    Alltid var att ta i! Skäms Hällde precis upp ett glas rött o har förberett allt "godis" för tjejkvällen så det kommer bli toppen! Kyss

• CatMan
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-02 14:31:10 följande:

Snygga bilder nysnö man vill knappt lägga in någon efter dina bilder.

Men jag kör jultema idag.

Jag hänger på jultemat (typ) med lite rött
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-02 18:24:22 följande:
    Hahahahaha....och med min sjuka humor, så vände jag din lucka 2 till nån helt annan lucka 2...hahaha
    Hade ju inte varit helt fel att hitta zacken i lucka 2, men har ju 22 luckor kvar, så jag håller tummarna ;) 
    Ha ha, jag tänkte faktiskt samma sak, men det är ju faktiskt den andre, sååååå :)

Vi får väl se, om jag bjuder på något. Kanske den 13.e med en stjärngossestrut (välj själv var den ska placeras).

Om du vill ge mig en julklapp så kan du ju fundera på vad som ska gömma sig bakom din lucka 24....det måste ju vara något helt speciellt (och inga tomtekostymer och tomteskägg tack ;)
  • Borka
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-02 18:07:15 följande:
    Vilken mysig bild! Underbara händer. Kyss
    Tack gumman! De är mjuka och fingrarna är långa ;)
    Borka rövar bort dina fötter
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2015-12-02 18:57:50 följande:
    Ha ha, jag tänkte faktiskt samma sak, men det är ju faktiskt den andre, sååååå :)

Vi får väl se, om jag bjuder på något. Kanske den 13.e med en stjärngossestrut (välj själv var den ska placeras).

Om du vill ge mig en julklapp så kan du ju fundera på vad som ska gömma sig bakom din lucka 24....det måste ju vara något helt speciellt (och inga tomtekostymer och tomteskägg tack ;)
    Efter allt prat om lucka 2 så vore det ju naturligt att följa upp med en stjärtgossebild.  Fram med rumpan. 
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-12-02 18:57:50 följande:
    Ha ha, jag tänkte faktiskt samma sak, men det är ju faktiskt den andre, sååååå :) Vi får väl se, om jag bjuder på något. Kanske den 13.e med en stjärngossestrut (välj själv var den ska placeras). Om du vill ge mig en julklapp så kan du ju fundera på vad som ska gömma sig bakom din lucka 24....det måste ju vara något helt speciellt (och inga tomtekostymer och tomteskägg tack ;)
    Den struten ska ju inte skymma i onödan ;) så jag väljer handen ;) 
    jag vill också ha en julklapp, jag älskar hårda paket ;) *fniss*
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-02 18:45:07 följande:
    Hehehe, ska jag vara ärlig så läste jag som dig! smile2.gif o jag funderade ett tag om det skulle ha varit ett pm... smile2.gif

Hahaha...inte bara jag som tänker i lite andra banor 
  • nysnö
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-02 18:11:00 följande:

Hoppas ni har en underbar lillördag gott folk! Skål

Åh vad vacker! :D
  • nysnö
    Påven Johanna skrev 2015-12-02 15:49:52 följande:
    Oj! Nu blir grabbarna besvikna när de förstår att du drämde till med lucka 24 redan idag. Det måste ju betyda att du kör baklängeskalender och avslutar med en helkropps i skoteroverall på julafton?
    Ja men precis, du har fattat grejen! ;D
  • nysnö
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-02 14:31:10 följande:

Snygga bilder nysnö man vill knappt lägga in någon efter dina bilder.

Men jag kör jultema idag.

Du är ju helt fantastiskt vacker! :D Ännu mer med jultema tack! :*