Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-05-09 09:15:42 följande:
    God morgon Pilen!
    God morgon snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (mepetite) skrev 2014-05-09 15:18:13 följande:
    Hehe nej inget sjödjur på trosan inte. En superkvinnansymbol. Ansåg att jag var det idag!

Snygg bild i vilket fall som helst!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Dress skrev 2014-05-09 14:18:41 följande:
    Håller med dig! Varför är det värre att visa lite kön än att vara otrevlig och mobbande? Var finns logiken i det?

(De borde ha en egen tråd där de kan mobba av sig på varandra. Det verkar vara så mycket ilska som vill ut...)

Både klok och vacker!
  • straight arrow
    Dress skrev 2014-05-09 17:03:36 följande:
    Tråden ligger under "sex och sånt". Inte ett forum jag hade tillåtit mina barn finnas i. Men det är ju upp till var och en förstås. I mina ögon är sexiga bilder inte något fult. Jag tycker det är vackert. Och ingen har visat kön eller onani här vad jag har sett. FL har dessutom MASSOR av olämpliga trådar för barn. Skulle råda dig att styra in dina barn på forum som har ett mindre vuxet klientel. (Kan ju vara lurigt menar jag.)

Den positiva sidan med Helkroppstråden är att alla varianter av kroppar får synas och får positiv feedback. Meningen är ju att det ska vara en feel good-tråd. Detta missbrukas ibland av människor som vill förlöjliga och sprida galla över de som vågar lägga upp bilder. Det är synd. Jag tror att det gör att många inte vågar lägga upp bilder som kanske skulle vilja.

Själv har jag fått en helt ny syn på min kropp efter att ha fått positiv respons på hur min kropp ser ut. Eftersom jag av naturen alltid varit magerlagd har jag haft stora komplex för utstående höftben, nyckelben och knän och inte velat visa mig i badkläder på strand och i badhus t ex. Nu känner jag mig mycket tryggare och nöjdare med min kropp! Det finns både kvinnor och män som tycker det är vackert också med små bröst och synliga höftben! Förlösande verkligen! Så för mig personligen har tråden varit en stor tillgång.

Hoppas du kan se vinsten med tråden så som jag och många andra med mig gör.

Trevlig helg! 

Applåder! Väl talat!
  • straight arrow
    Anonym (:) 6) skrev 2014-05-09 18:42:30 följande:
    Kör en repris bara för att...

Snyggt!
  • straight arrow
    Anonym (Miss poepie) skrev 2014-05-10 07:15:43 följande:
    Kapojnjär och johanbok -tack för era snälla ord om min bild

Kommer säkert någon mer...

Det är det fler som ser fram emot!
  • straight arrow
    Anonym (Lickiluu) skrev 2014-05-10 04:52:15 följande:
    Man får passa på medans man kan ;P

Vackert som alltid vännen...
  • straight arrow

Det är alltid litet lugnare på helgen...

• straight arrow
    Dress skrev 2014-05-10 16:02:35 följande:
    Igår var det en person som tyckte att våra bilder blir så lika eftersom vi mest fotar i sängen eller spegeln. Han saknade inslag från naturen eller offentliga miljöer... Så här en bild från mig på tåget (toan). Fler som antar utmaningen? ;)
    Och trevlig lördag allihop! 
    Antar utmaningen... 

• straight arrow
    Lahall skrev 2014-05-10 16:12:35 följande:
    Så du kör med gummi. Flört
    Säkrast så, haha!  
Svar på tråden Helkroppstråden