• Aros02

Helkroppstråden

MaryM skrev 2014-10-17 16:56:24 följande:

Okeeej, röka fredspipa och sånt ja :) hihi

Ja just det ja Mary så kom inte pch påstå att du inte vet hur jag ser ut!! ;)
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 16:35:41 följande:

Mystik kan också vara sexigt. Just saying. 

Jodå i lagom doser så. Men även utan den där elipsen så är det mesta mystiskt. Det är mystik så det räcker å blir över ändå!
  • Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-10-17 16:06:44 följande:

Din mun har jag sett, den liknade inte någon charkuterivara överhuvudtaget.

Ok, tvä råbiffar med en tunga emellan?
  • Aros02

Vafan var råbiffarna en stämningsdödare? Skit i dem, fler bilder nu! :)

• Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-17 20:05:12 följande:

Hörde jag någon säga rumpfredag?

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-10-17 16:30:07 följande:

TGIF

Trevlig fredag till alla i tråden

Fantastiska bakdelar!!

,

Vill redan nu slå ett slag för och komma med ett förslag till, nästa fredags tema nämligen HÅR!!

Hårfall, hårsvall, håruppsättningar, vackra frisyrer. Mer hårbilder åt tråden!! Först då blir den komplett! :))
  • Aros02
    Amys skrev 2014-10-18 12:40:56 följande:

Blev ingen TGIF-bild igår så bjuder på en TGIFS istället^^.

Har aldrig sett en så fin pepparkaksgumma i profil förut, och tro mig jag har sett många!.. ;)
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-10-18 20:50:09 följande:

Nu fastnade kläderna halvvägs istället..Jisses..  

Trosor på halv stång. Kläderna e döda!
  • Aros02

Det här med att ta bort sina bilder från tråden. Kan man endast göra det från sitt bildgalleri som man länkat hit? Laddar man upp dem direkt i tråden så är de här för alltid? Går det att ta bort bilder uppladdade från en telefon/padda också?

Måste va nån som har koll och kan svara på dessa enkla frågor? :)

• Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-19 11:13:00 följande:

Du använder nya sidan antar jag? Gör inte det, inget funkar därifrån ;) gamla.familjeliv.se Gå in där, sen kan du ta bort bilder från bildgalleriet :)

Ok, tack NT! Ska undersöka saken men sitter ju mest vid paddan så det vore bäst om man kan ta bort bilder som man laddar upp med den också. Men kanske funkar med gamla sidan att ta bort bilder med paddan via webbläsarna safari eller google chrom också.. Skulle aldrig ladda upp en bild jag inte har kontrollen att åtminstone ta bort när jag vill..
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-19 12:24:58 följande:

Ja men det har ingen betydelse vad du använt för att ladda upp bilden. Alla bilder du laddar upp tll forumet hamnar i ditt galleri. Väl där kan du byta mappar, ändra namn och ta bort om du så vill.

För mig verkar det funka sådär ändå, just nu är alla mina bilder borttagna, men många går att se i tråden ändå.

Ok, låter ju inte så betryggande! De fotodelningstjänster jag känner till erbjuder ju möjligheten att säkert ta bort det man laddat upp åtminstone. Men teoretiskt har man ju förlorat kontrollen över bilden i samma ögonblick man laddat upp den på en allmänt tillgänglig plats. Märkligt att det inte ska fungera tillfredsställande här.

.. och hamnar man i en situation som goaskalice så lär man ju vilja radera varenda pixel man laddat upp!
Svar på tråden Helkroppstråden