Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-09-25 15:12:40 följande:
    Kukbilder är faktiskt jäkligt överskattade. Ge oss en bringa, eller en arm, eller en ryggtavla... Drömmer
    Jag kommer, min kära FV.....Lovar.....eller.....ja, nåt kommer. Typ en bild. 

Typ..... 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-25 20:41:15 följande:
    Hmm har lite bullar som behöver knådas här.. Nån villig? ;)

Det där, Lj, är ett riktigt jävla vackert bröst. Sen är jag bra på mycket, snickra tex, göra glass.....där är jag makalös, och Hallongrottar, eller vad fan dom nu heter, dom är jag överjävlig på att få till. Och det är väl ändå en sorts bullar. Så viss erfarenhet av knådandets konst...vill jag nog påstå att jag är i besittning av. 

Muffins och kycklinglasagne, där slår ingen mig på fingrarna, det garanterar jag. Och eftersom jag är lika ödmjuk som vanligt, så är detta fan inget skryt, raderna du nyss läst, Lj, det är min anspråkslösa beskrivning av mina färdigheter som kock. Och i viss mån snickare.

Ha en fortsatt skön afton, LjGlad
  • Anton Chigurh
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-25 22:36:25 följande:
    Lite suddig men får funka. God natt på er ;)

Oj, MM....oj....!!!

...å sov gott du med.goingtobed.gif 
  • Anton Chigurh
    Hotrod skrev 2013-09-26 00:07:46 följande:
    Nattens bild...God natt Skål och God morgon Kaffe

Vackert Roddan. Mycket.Glad

Och sov gott du med.
  • Anton Chigurh
    celineswaltz skrev 2013-09-24 22:13:30 följande:
    Finaste Anton Kyss

( lyckades inte få med bilden förra gången... Nu funkade det Glad )
    Du är inte "bara" otroligt vacker, Celine, du är helvetes gullig också....4u
  • Anton Chigurh
    Nyfiken gul skrev 2013-09-24 19:13:11 följande:
    En liten kvällsbild från mig... 

Du är en för jävla grann kvinna, NG...så.....jävla......grann.Glad
  • Anton Chigurh
    fialotta85 skrev 2013-09-26 08:23:06 följande:
    Godmorgon alla glada.. :)
    God Morgon, Fia, väldigt fina......blommor. Å allt annat också för den delen.....

Ha en för jädra skön dag.Glad 
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-26 10:29:02 följande:
    Torsdagsbilden...

Modell, NOEL....har du skickat in ditt CV än, annars vore det fanimej på tiden.....Skål
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-09-26 12:53:31 följande:
    Ibland är det avslappnande att lägga pussel.... Flört

Jag har alltid tyckt, Allie, att pussel är för jävla tråkigt. Fram till nu !!!

• Anton Chigurh
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-27 14:23:12 följande:
    oj oj oj oj, när man ifrågasätter det Oäkta, då blir man nertryckt, är inte så konstigt att unga tjejer tar livet av sig för att dem inte känner sig accepterade som dem är, när man ser hur deras mammor beter sig, som fläker ut sig och suktar all bekräftelse med konstgjorda kroppar och jo, det är en viktig fråga, för vart tror ni att de unga som tar livet av sig för dem inte räcker till, får sina förebilder ifrån?

Dessutom dockan, är det inte bättre du lägger tid på dina barn och din familj,

än att visa pattarna för halva svenska folket??
    För halva svenska folket, så du menar att 4 803 261 personer kollar in Dollys underbart fina pattar, här på FL, i denna tråden....jag kan iofs förstå att det finns anledning till det, så vackra som dom är. 

Men att ens komma med ett dylikt påstående, inte mig, det visar med all önskvärd tydlighet måttet på din påstådda intelligens, och det visar på hur stort allvar vi som är trevliga, gulliga och någotsånär vettiga, har för anledning till att lägga någon som helst vikt vid dina inlägg.  Det vill säga ingen alls, eller med ett snällare uttryck som passar ditt sätt att uttrycka dig. Vi kan helt enkelt skita dina inlägg ett långt stycke. Ett jävligt långt stycke.

Jag skulle kunna önska dig en fortsatt trevlig fredag eftermiddag och kväll, inte mig

Men det tänker jag inte göra. 
Svar på tråden Helkroppstråden