Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Länge sen jag la upp nåt nu. Åtskilliga dagar. Jag kommer lägga upp nåt inom kort. Det blir före julafton. Den jul som räknas som jul i den kristna läran. Var tacksamma för det, hade jag gått på någon märklig asiatisk kalender kunde ni fått vänta till april nästa år. Minst.

Så tacka alla jävla präster för att dom tagit hit den kristna läran (heter det så ??? ) annars hade ni blivit utan bild på min vackra lekamen i oanade tider.

Kram. //Anton 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-09-30 16:46:16 följande:
    Under morgonens beslutsångest...Vilka kalsonger passar bäst till mina lejonsockar?? Kanske bäst utan tänkte jag ett tag, men slutligen blev det dom med elefanter på. Både lite trendigt, bekvämt och inte för dressat.. Hann dock inte fota matchningen men det kanske kommer en del två..
    Otroligt vackert, NOEL. Jag blir tjurig på dig om du inte söker jobbet jag sagt åt dig...

MvhGlad 
  • Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-10-01 10:58:49 följande:
    Men vafan. Skall man behöva ha ett toalettlarm i lekrummet för att du skall fatta?? Du sitter och kurar i garderoben och den andra leker med pluggar i ett rum intill. Vilka är det som påminner mest om chimpanser i det här sammanhanget egentligen??

Ni blir inte utan!! Vi skall ändra lite i rutinerna bara....

Precis.... så skall det låta. Ingen är så bra som vår Noel!!

Herregud... vad sexigt det lät... Först går vi igenom säkerhetsföresrkifterna...sen kan vi knulla... Nej nån måtta får det vara. Du är entledigad som säkerhetsombud... Vi kör oskyddat det kan inte bli mycket värre nu... Cool

Jag älskar dig, NOEL. Du är fan en hjälte.....Skål 
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 12:01:07 följande:
    Anton....jag måste gå kurs hos dig säger NOEL 75 år.
    Behövs ingen kurs, min käraGlad...var glad, ha som mål att göra andra glada, har du nåt snällt att framföra gällande postat material...skriv det......har du nåt elakt att framföra......stoppa upp det i röven. Ungefär.

Och så önskar jag dig en skön dag. Och det, min kära, det menar jag.

• Anton Chigurh
    NOEL75 skrev 2013-10-01 12:17:33 följande:
    Haha tack Anton men jag vill nog ändå hävda att du är den största hjälten här. Du har dessutom fått en ny adept i ??? som vill göra bot och lära sig hur man sprider lycka och glädje till sin omgivning. Jag kunde inte komma på någon mer lämplig mentor till henne. Skål Så det vilar ett tungt ansvar på dina axlar nu... eller egentligen mest på hennes axlar...
    Mmm du är väldigt skicklig LillaJag!! Det är inte lättare för att man är liten. Din rapphet, mod, mjuka läppar och improvisationsförmåga i kombination med din bedårande skönhet fick dig att slinka igenom nålsögat lika lätt som en oljad iller.

Nej man får aldrig veta vad det är i förväg. Det är en del av kraven att man skall våga riska lite...

Tackar, NOEL, du är schysst, på riktigt, sånt här gör min dag. Tack igen....Glad

Och ja, jag har gett ??? lite matnyttiga tips redan, så får vi se om Damen tar min enkla, men ack så rådliga livsfilosofi, till sitt hjärta. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 12:21:12 följande:

Ok...det lät ju enkelt. Jag får väl testa nån gång. Snygging!
    FUCK........jag är imponerad. Och glad ??? Mycket glad.Glad Tack. Det värmer. 
  • Anton Chigurh
    Labin76 skrev 2013-10-01 12:27:11 följande:
    Håller med Anton där
    Solig........Skål
  • Anton Chigurh
    Snart Jul, mina vänner, och så blev jag allt lite extra glad av ???'s hyggliga kommentar....

Så.......

• Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 12:36:44 följande:

Och DU vet att jag menar det Anton! På riktigt.

Världen ska vara glad att du finns
    och sen att du har berikats med en snygg kropp också! (hur går det?)
    Ja, jag vet att du menar det, hundra, och därför värmer det extra mycket....

Men va fan då "berikats" !!!   jag har slitit SÅ IN I HELVETE för att få denna behagfulla lekamen, så det så. Tänkte det var lika bra å reda ut detta med en gång

Och tack igen.Glad Det är snälla ord du levererar ???

Men för helvete....ändra dina ??? till ett namn, det känns fel att inte ha ett namn på dig. 

• Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 12:39:06 följande:
    Bra! Nu borde alla tacka även MIG!
    Tycker jag, att jag postade är din förtjänst, ???

(Ser du nu vad konstigt det blev att avsluta meningen med tre frågetecken !!!
Svar på tråden Helkroppstråden