FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 09:36:53 följande:
Anton: Du må vara över 50 men sliten ser du fasiken inte ut att vara!! Bara jäkligt läcker!
God morgon, underbara
FV....
Du kan vara helt lugn,
jag vet att jag är grymt vältränad för min höga ålder, faktum är att jag är i bättre form än dom flesta på gymmet, som har runt 3 000 medlemmar. Och,
Arnie ser sleten ut...det gör inte jag. Jag har en jävligt snygg kropp. Nu är jag ödmjuk av mig, men lite så i alla fall. Rövhålen härinne vet att jag inte tar åt mig ett förbannat dugg av deras patetiska kommentarer, men, dom har varit mobboffer i sin tragiska barndom och försöker tar ut det på andra. Dom borde kanske välja nån som bryr sig !!!
En av kackerlackorna här har fått för sig att jag
deffar....det gör jag då fan inte, jag trycker i mig vad min lekamen behöver av energi, och sen gör jag av med överskottet. Det kallas att hålla sig fit...i form. Men det är inte att begära att ett random pucko på
FL skall veta vad han,
eller hon, talar om, dom verkar ju inte ha alla indianer i kanoten, om jag säger så,
att deffa innebär att du bränner fett, men behåller muskelmassan, har inget med bantning att göra. Jag har dom muskler jag anser mig behöva, och, jag har inget fett jag behöver göra av med. Således
deffar jag
inte. En parentes,
FV, men en riktig parentes.
Ha en för jävla skön dag,
FV....

( 40, runt 40....tror folk i allmänhet, att jag är. Dom som sett kålroten på mig).