Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-10-14 10:55:56 följande:
    Alltså jag har ingen dålig syn men jag får ju luta mig fram mot skärmen. Jag menar en närbild på ex arm eller magen. Jag menar, du har ju ändå muskler att visa upp!! Kvinnorna kommer att bli tokiga!!
    Jo, det tror jag med, fast jag har ju postat dylika bilder, Cate, men jag skall, snäll som jag är, posta dom igen, så du får se dom. 

Håll tillgodo...Glad 

Visst är jag snäll, Cate. Men så är det snart jul också.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:19:48 följande:
    En fråga till alla i tråden;
    Är jag för smal? Ser det ut som om jag skulle ha ätstörning??

Vill ha ärliga svar från er
    Kram:)
    Nä, Lj, det det gör du då fan inte, du ser riktig jävla hälsosam ut, du är smal, men du är vackert smal. Du kan be din mamma att hälsa till alla som lägger sig i din vikt att stoppa upp deras förbannade omdömen i röven. Där dom hör hemma.

Och ja. Jag är alltid ärlig i mina omdömen. Du är INTE för smal. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-10-14 13:08:54 följande:
    ANTON...första bilden var allra bäst men liiiiite suddig. Är det du som är jultomten? Och vi får fler paket?
    Mmm, Cate, har du varit en snäll kvinna under året som gått, så tror jag nog att det blir ett och annat paket. 

Orolig morsa i all ära, det är Lillajags, mors kompisar som behöver skärpa till sig.

Och jag känner att det blev lite galet med den senaste posten, jag fick inte med det senast tagna i samma kavalkad, så jag gör om det här. Jag kan ju inte göra ett halvdant jobb. Jag har iaf mitt rykte att tänka på. Fotot längst ner är några dagar gammalt...

Lite bonus här ovan, till min CelineHjärta när hon kikar in...

Detta är mindre än en vecka gammalt, således så Herr Anton ser just i detta nu.

Tjohej.Solig

• Anton Chigurh
    celineswaltz skrev 2013-10-14 22:23:42 följande:

Tack min fina Anton. Manligare man finns inte !..så snygg ock sexig så att jag blir alldeles härligt, blyg ...Blyg på det spännande sättet, på det kittlande sättet Puss
    Mmm, min underbara Celine,Hjärta tack för dina gulliga rader här. Och ja, jag vet precis vad du syftar på....WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kalas) skrev 2013-10-14 21:05:58 följande:

Inget ont menat Anton men är nyfiken på hur gammal du är?
    Du har ju mycket muskler vilket många säkert gillar men din kropp ser västligt gammal och sliten ut. Jag trodde du var runt 30 men nu tror jag runt 50-55. Har jag rätt?
    Hahachzygrin,,,herregud, kan du verkligen inte bättre....jag blir fan besviken här, du är ju så usel på att förolämpa att det är patetiskt. På riktigt. Min ålder har jag säkert uppgett i 100 inlägg vid det här laget....

Och om du följt mig minsta lilla här på FL, så vet du hur hemskanes illa jag tar vid mig av påhopp, oavsett hur grova dom är....
  • Anton Chigurh
    celineswaltz skrev 2013-10-14 22:49:33 följande:

Hur kan du säga sliten ?
    Det är äkta muskler (inga falska uppumpade)....mycket manligt !...Åldern är det inget fel på. Jag gillar att män är äldre än mig...och för att kunna vara det måste man vara närmare 50...Perfekt
    Det finns så otroligt många som försökt komma åt mig, den ene mer patetiskt än den andra, typ "kalas" och hittills har ingen lyckats. Och så kommer det förbli. Jag är helt enkelt för skicklig för fiolhuvudena. 

Och, du har så rätt, Celine,Hjärta jag har alltid vägrat allt vad AAS heter, och det är jag glad för, har kompisar som dött innan dom fyllt 35, så min lekamen är byggd på mjölk, bröd, kyckling ( !!! ) och hyfsad hård träning, och jag är så nöjd med resultatet av det. 

• Anton Chigurh
    Anonym (Kalas) skrev 2013-10-14 23:44:39 följande:

Det var faktiskt inte menat som en förolämpning. Trist att du tog det så.
    Jag har ingen aning om din ålder annars hade jag inte frågat.
    Mmm, det går att torka sig i röven utan papper också....
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-10-15 06:12:18 följande:
    Den där kommentaren är som att lägga upp bollen på straffpunkten Anton ;) Jag antar att du praktiserar det där med att torka sig utan papper väldigt ofta ;)
    Nu är du riktigt pinsam, doktorn...herregud !!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kalas) skrev 2013-10-15 01:34:48 följande:

Jag tänker

också att vad gör en gubbe i 50 års ålder här inne? Du skriver ju själv att du skrivit din ålder väldigt många gånger. Alltså är du är väldigt ofta. 
    Borde inte en man i din ålder...ja...ha annat i livet? Är du ensam? Vad är det för fel på dig tänker jag. Varför vill ingen, mer än några få "nick" på ett forum, ha med dig att göra?
    Jag är själv väldigt ung men hoppas innerligt att jag har bättre saker för mig när jag är så gammal som du är.
    ....du kan ju försöka dig på den med rödluvan också. 
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 09:36:53 följande:
    Anton: Du må vara över 50 men sliten ser du fasiken inte ut att vara!! Bara jäkligt läcker!
    God morgon, underbara FV....Solig

Du kan vara helt lugn, jag vet att jag är grymt vältränad för min höga ålder, faktum är att jag är i bättre form än dom flesta på gymmet, som har runt 3 000 medlemmar. Och, Arnie ser sleten ut...det gör inte jag. Jag har en jävligt snygg kropp. Nu är jag ödmjuk av mig, men lite så i alla fall. Rövhålen härinne vet att jag inte tar åt mig ett förbannat dugg av deras patetiska kommentarer, men, dom har varit mobboffer i sin tragiska barndom och försöker tar ut det på andra. Dom borde kanske välja nån som bryr sig !!!

En av kackerlackorna här har fått för sig att jag deffar....det gör jag då fan inte, jag trycker i mig vad min lekamen behöver av energi, och sen gör jag av med överskottet. Det kallas att hålla sig fit...i form. Men det är inte att begära att ett random pucko på FL skall veta vad han, eller hon, talar om, dom verkar ju inte ha alla indianer i kanoten, om jag säger så, att deffa innebär att du bränner fett, men behåller muskelmassan, har inget med bantning att göra. Jag har dom muskler jag anser mig behöva, och, jag har inget fett jag behöver göra av med. Således deffar jag inte. En parentes, FV, men en riktig parentes.

Ha en för jävla skön dag, FV....Glad  ( 40, runt 40....tror folk i allmänhet, att jag är. Dom som sett kålroten på mig).
Svar på tråden Helkroppstråden