• Dress

Helkroppstråden

Mera bak(is) söndag kommer här ;)

• Dress
    pillan3 skrev 2014-02-09 11:16:56 följande:
    Vilken fin bild och snygg kropp har du Skrattande
    Tack Solig  Busade lite framför kameran i veckan. Hittade självutlösarfunktionen Skrattande
  • Dress
    Flatrate skrev 2014-02-09 01:50:24 följande:

Under uppbyggnad haha ;)
    Snyggt :) Stjärna i kanten för att du är igång i tvättstugan mitt i natten ;)
  • Dress
    irongarden skrev 2014-02-09 11:27:12 följande:
    Tack. Min man har bra smak och STOR budget i detta ärende.
    Åh! Avis Skrikandes
  • Dress
    irongarden skrev 2014-02-09 11:56:51 följande:
    Hur gör sig en kille sexigast på bild? I en miljö som dusch, garage, gym etc? Helt naken eller med någon typ av kläder? Med eller utan hård kuk? Måste bilder på killar vara mer igenomtänkta för att lyfta?

Kom igen tjejer... svara nu.
    Svar: "i en miljö som dusch" JA, "garage" JA, "gym" Ja "etc" JA "helt naken" JA, "med kläder" JA FlörtSkrattande

Nej men allvarligt. Tror att samma gäller för bilder på män som bilder på kvinnor. (Fast män verkar ha ett större behov av att fota sitt kön i närbild än vad kvinnor har.) Själv tycker jag bilden blir mer eggande om man ser mer av kroppen, men med kläder kan ibland vara lika sexigt som utan...

Den manliga kroppen är underbar Kyss
    (Den kvinnliga kroppen också naturligtvis Glad)
  • Dress
    pillan3 skrev 2014-02-09 12:00:05 följande:
    Något jag tycker är väldigt sexigt är bar överkropp och byxor, uppknäppta! Så fantasin får flöda fritt Drömmer
    Håller med. Den är en favorit - absolut! Solig
  • Dress
    fialotta85 skrev 2014-02-09 12:04:30 följande:
    Haha skämt åsido.. Men ja, för mig krävs nog mer än bara en hård kuk för att jag ska gå igång.

LIT är äckligt bra på att veta hur man ska posera för att få kvinnorna att smälta här i tråden

För min del ska man gärna få fantisera lite om vad som kan finnas där under de tajta jeansen, eller bara skymta något under kallingarna.. Bar överkropp o snygga armar o du har en fialotta som smälter..
    Absolut! Håller med Fialotta också Skrattande
  • Dress
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-09 12:12:26 följande:

Trevlig söndag Hjärta
    Snyggt!!!
    Trevlig söndag på dig också {#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-09 12:16:32 följande:
    Dina bilder är ju gudomliga Dress Skäms
    Men tack! Kul att du gillar {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden