• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (smiley) skrev 2014-01-21 16:28:02 följande:

Haha,brukar hålla det jag lovar, men ibland tar det lite tid. :) & Tack !

Så, om jag vill önska en bild av dig i påskpresent så är det dags att börja önska nu? Flört
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-21 16:53:35 följande:
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Ett förslag, till alla som tycker tråden ska fortsätta vara en "feelgood-sida": Vi struntar i att kommentera idioter som skriver nedsättande och elakt? Vad säger ni? Inte ett knyst, inte en enda citering... INGENTING?

HjärtaHjärta
    DEAL Hjärta
  • Mattias39
    Anonym (smiley) skrev 2014-01-21 18:33:47 följande:

så du vill ha ett tema för påsken? Försöker vara lite försiktig med vad jag lovar, men OM jag skulle göra det, vad får jag/vi se dig i då? Cool
    ge och ta... FlörtTungan ute

Hm...ska jag behöva vänta SÅ länge?
    Men ok....önska vad du vill, får jag se om jag kan uppfylla det...
  • Mattias39
    pillan3 skrev 2014-01-22 08:08:47 följande:
    God morgon

Åh...Pillan!!!
    Vilka fina,snygga bilder du lägger upp!! Fin bild på en PERFEKT kropp...otroligt!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-22 08:16:58 följande:

Säger också god morgon Drömmer

Blondie...du är FIN!!!
    Hade inte ditt lunchsällskap varit en så jäkla trevlig kille så hade jag nog börjat tävla lite med honom....

• Mattias39
    La Chica skrev 2014-01-22 10:22:46 följande:
    Min sista bild här:

Har efter mycket eftertanke beslutat att lämna denna tråd. Ni är underbart fina människor och jag kommer sakna er alla. 
    Ta hand om er!{#emotions_dlg.flower}

Nääääääääääääääääääää..........Gråter
    Men...kommer att sakna dig!!!
  • Mattias39
    Anonym (smiley) skrev 2014-01-22 11:52:31 följande:
    men.. får jag önska mig vad jag vill?! Precis vad jag vill,  & inga gränser?!  Förvånad
     Och det var du som tog upp om påsken, inte  jag... SkrattandeDrömmer

Ja, lovar att du får önska vad du vill...men beroende på vad det är så vette tusan om jag vågar lägga upp det här i tråden...*S*
    Men hoppas ju verkligen att du bidrar innan påsk...påsken är ju sååå sent i år
  • Mattias39
    Anonym (smiley) skrev 2014-01-22 13:56:41 följande:

åååh, det här ska bli så roligt! Skrattande  
      jag ska vara snäll mot dig, jag vill att du överraskar mig, med något som du aldrig  kunde tänka dig att göra, dvs postar något som du har funderat på i fantasin att posta , men aldrig vågat/kunnat  att göra.

kan ju inte be om något oanständigt ,tyvärr.. Skäms 

Men...det där går ju inte...! Att välja själv är omöjligt...det klarar jag inte... ObestämdFlört
    Oanständigt? Du får be om vad du vill...
  • Mattias39
    Anonym (mollymus) skrev 2014-01-22 13:16:59 följande:

Goddag!

Fins bilder på snygg,fin tjej...!!
    Gillar verkligen din u-ringning...Drömmer
  • Mattias39

Är lite i chock här....varit borta under förmiddagen..och gillar alla fantastiska bilder ni tjejer har lagt upp!!

NN, FiaLotta(wow!!), ShiraAvlsfolket, mollymus...och självklart Pillan...Ni är alla fantastiska!!
    Men Pillan..din svartvita bild...mmmm... Drömmer

Svar på tråden Helkroppstråden