Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-12-06 23:13:40 följande:
    Vad pratar du om. Påven syndar inte. Flört
    Tja, jag gungar ibland på hälarna, sätter armbågarna på bordet, sträcker mig efter saltet utan att först ha bandagerat brösten och så vidare. Det händer att rumpan rör sig under kaftanen också. 
  • Påven Johanna
    Anton Chigurh skrev 2014-12-09 01:41:20 följande:
    ...å ni är så många fler Damer, otroligt vackra Damer, som förtjänar komplimanger ni också, men jag måste ha min skönhetssömn nu, så jag ber att få åter komma. 

Ni ÄR fina som fan. NT inte minst?Solig
    "Ja, du får komma hur många gånger du vill", svarar jag åt Celine som inte verkar vara här. 
  • Påven Johanna

I dag vill jag se nakna män sittande i fåtöljer. De ska ha benen korsade nere vid anklarna och könet dolt av en uppslagen bok som ska vara skriven av deras favoritförfattare. Män som älskar miniatyrböcker får hitta på något sätt att undgå permanent avstängning. 

Ja, det var dagens dekret från den heliga stolens säte. 

• Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-10 20:26:42 följande:

Jag föreställer mig en cab med NT, Miss och Lukerfia som kör upp till mig. Och sedan dö:)

Vilken ödmjuk fantasi. De kör förbi och vinkar och du segnar död ner. 
  • Påven Johanna
    Mrs Okänd skrev 2014-12-15 10:25:28 följande:

Jag har sett Antons översta kroppsdel och kan säga att han är en manlig man och att hans kvinna kan vara nöjd. Mycket muskler på denna man och en mjuk insida...allt en kvinna kan önska sig..Flört
    Men pratar han som han skriver? Det är vad jag vill veta. 
  • Påven Johanna

Grattis på 2-årsdagen! Och tack till alla människor som visat upp sig ur alla vinklar (och vrår). {#emotions_dlg.flower}

• Påven Johanna
    Pillare skrev 2014-12-20 20:17:04 följande:
    Hela vägen upp, långsamt, med mina händer.
    Quexet är kanske kittlig i armhålorna. 
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-23 11:33:55 följande:
    Väldigt sexig! Jag är galen i överläppar dessutom. Men har jag inte sett den förut? ;)
    Betyder det att du diskriminerar de andra uppsättningarna av läppar? 
  • Påven Johanna
    Celines Essence skrev 2014-12-23 09:46:45 följande:
    Vill passa på att önska alla en god jul {#emotions_dlg.flower}Tomte
    Detsamma! Vacker bild, lite Grace Kelly-inspirerad och det är ju aldrig fel. 
Svar på tråden Helkroppstråden