Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-13 10:28:07 följande:
    Stor like på den;)!
    Tackar den har sett sina bästa dagar för länge sedan. Kommet gråta blod när den går sönder helt.
  • HäckHäxan
    Mattias39 skrev 2014-08-13 10:32:04 följande:
    Instämmer, tycker absolut att lite påklädda bilder behövs!! smile1.gif
    Mycket roligt att se dig!! Snyggt!! smile1.gif
    Kul, tack så mycket. Jag gillar din pressbild eller det lilla man ser med mobilen. Måste spionera närmare på den när jag sitter vid datorn.
  • HäckHäxan
    blomkrukan01 skrev 2014-08-13 10:35:31 följande:
    En riktig häx-tröja :D grym!

Väldigt söt ovanför tröjan med ;)
    Tackar och bockar för komplimangen
  • HäckHäxan
    blomkrukan01 skrev 2014-08-13 10:44:44 följande:
    Nu slog det mig! Du är sjukt lik en gammal flickvän från ungdomens dar :O
    Ojdå. Jag skall tydligen ha några look alike i landet. Både i Gbg och Trollhättan. Var även någon som tyckte den sett mig på färgan till Gotland i sommar. Hade önskat det varit jag för jag hade gärna spenderat en bit av sommaren på Gotland.

Har träffat en av dessa kvinnor på danmarksbåten och min mamma kallade henne mitt namn. Skrämmande lika.
  • HäckHäxan
    blomkrukan01 skrev 2014-08-13 11:05:59 följande:
    Hahaha ni kanske ska bilda klubb eller nåt :)

Nä min gamla flamma är varken från Gbg eller Trollhättan.

Å bara så du vet. Jag har bara haft sjukt snygga flickvänner ;)
    Och jag har bara haft snygga eller vackra pojkvänner påstår mina vänner iaf. Haha. Själv är jag inte per automatik attraherad av blonda blåögda män så jag ser dem inte utan de är deras personligheter jag fastnat för från början.

Tappade tyvärr bort hennes namn och nummer. Synd att det inte var i denna era då hade man lagt till varandra på fb direkt.

Saken är den att hon mycket väl kan vara min syster då min pappa har 14 barn enligt sig själv men bara fyra som stod på honom och denna tjej hade ingen aning om vem som var hennes pappa.

Tänker glida runt och känna mig sjukt snygg hela dagen. Tur jag har paraply om det börjar regna
  • HäckHäxan
    Västman skrev 2014-08-17 00:52:07 följande:
    Puss på dig!!!
    Puss på daj med!! Mer pussar till folket. Tar mina runda fötter i säng nu. Äntligen hemma efter en ruggigt trevlig kväll i stan.

God natt världen!
  • HäckHäxan
    Jutten skrev 2014-08-16 22:14:57 följande:

Snyggve! ;)

Men visst The duckface lägger ribban högt eller nått
  • HäckHäxan

I brist på man får man nöja sig med en katt för lite värme och kärlek. Fryser och vill in men kan inte med att flytta på mig när han ligger så gott. Så töntig är jag

Svar på tråden Helkroppstråden