-
Thanx!!! Du har läst av mig på pricken rätt!! Jag är just det du beskriver har jag hört!!Ptw skrev 2016-01-17 17:00:47 följande:Vilken härlig sexig läcker bild på en vacker kvinna
-
"Någon" som i?Dyknissen skrev 2016-01-17 19:33:21 följande:Du e så underbar. Hoppas inte "någon" tycker det är för mycket...
-
Tog bort den själv insåg att det nog var bäst så...Dyknissen skrev 2016-01-17 20:45:12 följande:
Å där försvann Marias bild. Tur att jag hann se dig i all din härlighet innan. Hoppas du inte blev avstängd. Håller alla mina tummar
-
Haha du är ju för go!! Konst...! Det skulle varit grejer det.... Tack för komplimangen!!Pp83 skrev 2016-01-17 21:51:02 följande:
Synd att behöva ta bort en sådan vacker kropp, men bättre än att du riskerar att bli avstängd. Skulle man inte bara kunna skriva att det är konst, å slippa att riskera att bli avstängd?
-
Godmorgon!! Kom ihåg att möta dagen med ett leende! Jag lovar dig att det blir en bra dag på det viset! Å när du ändå smilat upp dig lite så här på morgonkvisten, fortsätt med det resten av dagen det är så härligt med leende människor!!
-
När jag vaknar vaknar även mina bröst till liv.. Känner mig förvånad varje dag jag vaknar över hur mycket man kan känna med å i ett par bröst... Här är de iaf mina godingar å jag är glad att ha dem att känna ... Något... Ofta... Det är ju min grej liksom... Ha en härlig dag!!
-
Tack kära du... Fler än jag som inte riktigt kan räkna... ; )rob78 skrev 2016-01-18 07:03:36 följande:Hmm grym kropp fint leende vacker hals dessutom ständigt glad. På en tiogradig skala blir väl du någonstans 12-13. Kram
-
Du får genast ta upp fen tanken kära du!! Du är läcker som sjutton å det söger jag som kvinna å din vän!! Vi ska ju för sjutton på semester tillsammans klart som tusan du är läcker....
justme79 skrev 2016-01-19 17:20:34 följande:Har väldigt svårt att tänka på mig själv som just läcker... Men jaaa varför inte! ;)
-
Det där projektet vill jag vara med på denne trevlige herre är alldeles för privat tycker jag...!Mizzteaze skrev 2016-01-19 17:51:21 följande:Trevlig dröm! Tack och just den blev ju verklighet på skönaste sätt .... Men jag undrar... hur ska vi få den hemlige Stallion att bli lite mer synlig då? En rumpa för en rumpa kanske?
-
Det kryper i kroppen av att inte ha möjlighet att träna så jag återanvänder en bild från förra veckan å längtar tills nästa gång det blir dags...