Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Jo så glömde jag önska alla en trevlig kväll. Tänkte lägga mig på soffan och kolla på boondock saints. Om katten bara ville kliva av då så jag kommer in

• HäckHäxan
    Dress skrev 2014-08-17 18:21:39 följande:
    Men aww!!! Vilket hjärtegull! Katt
    Ja, det är ni ju båda två förresten Skrattande Ett hjärtegull och en med hjärta av guld Hjärta
    <3

Tack. Ligger en del sanning i de där orden. Ja han är en mysbulle den där katten hehe.

Ha en fortsatt skön söndag nu
  • HäckHäxan
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 19:13:07 följande:

Bilden från i fredags ni aldrig fick se! Fredagsmys(mus) Tungan ute

Hott hott.

Jag får hopa ur tråden innan jag dör av överhettning jobbigt idag
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 19:24:10 följande:

Men guuuuud varför tittade jag in igen. Skjut mig någon!!!
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 19:43:49 följande:
    Berätta! Vad hände??
    HäckHäxan skrev 2014-08-17 19:36:18 följande:Men guuuuud varför tittade jag in igen. Skjut mig någon!!!
    Sure! Vart vill du bli skjuten?Säker!!?? Ser ut som att du är påväg in i den med dina nallar haha.... Hur slutade den dagen egentligen? SkrattandeOskyldig

Vänster fot känns som lagom avledande av syndiga tankar tackar ödmjukast!!

Annars fick jag en vision av massor av modeller av skjut jag hade kunnat leva med dock
  • HäckHäxan
    Dress skrev 2014-08-17 19:47:42 följande:
    Näe... Jag vill ju att du ska be på dina bara knän {#emotions_dlg.djavulsk}
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 19:33:10 följande:Hehe...komsi komsi.... Gillar dig i slips också... 
    Jorå, nu börjar det likna något. Tror bestämt att jag också var aktiv när det var slipstema...Denna fanns i gömmorna...
    Ha ha! Ja du ser! Tänk vad mycket roligt vi haft ihop redan FlörtTack Solig
    HäckHäxan skrev 2014-08-17 19:36:18 följande:Men guuuuud varför tittade jag in igen. Skjut mig någon!!!
    Ha ha! Men det var väl tur att du gjorde det?! Hur skulle du klara kvällen utan LiT som ögongodis??? Jag bara undrar! FlörtDen första var ju verkligen inget att tappa andan för... Tänkte mer att ni skulle bli irriterade på allt tyg Skrattande Men det var ingen som reagerade SkrikandesSkrattande

Hahha ja så kan man se det. Tyckte ju du var ögongodis nog liksom. Hehe men nu vet jag bättre eller sämre eller ja själen känns varm iaf

Nu har jag lyckats hitta min soffa så off i go. Katten svek mig och har gått ut så ingen värme och kärlek i soffan för min del. Svikaren!
  • HäckHäxan
    EveBabez skrev 2014-08-21 19:04:38 följande:

Verkar som att man måste klä av sig för att bli sedd och omtyckt här... Så jag avlägsnar mig, det var kul medan det varade. Ha det bra allihopa! :) 

Knappast. Jag är för det mesta påklädd och räknas ju som ok av vissa ändå. Tror det är olika dagar, olika människor osv.

Dock skall du ju såklart bara dela bilder om du själv vill och för att du vill, aldrig annars.

Ha de så gott och hoppas du återkommer.
  • HäckHäxan

Hmm alltså det känns lite som att FL bugg som gör folk anonyma ofrivilligt samtidigt även blottar vilket anonymt nick folk har och det känns ju inte heller så jäkla roligt....

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-09-03 13:19:04 följande:
    Kan man inte få se mer av dig...under bältet?
    Ja eller varför inte iklädd i enbart snickarbälte....

*drömmer mig bort lite*

????
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-09-03 13:33:30 följande:

I dag är det verkligen en sån dag då man hade velat stanna kvar under täcket hela långa dagen... Obestämd

Pour some sugar on me...
    Men guuuud kvinna hur underkropp får man egentligen ha??? Du borde förbjudas

Eller alltså i min säng hade du ju fått vara laglig dock när jag tänker efter lite....
Svar på tråden Helkroppstråden