• Zack

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-11-14 08:22:33 följande:

........ och nu blev det inte lättare direkt SkrikandesTungan ute!!
    Zack skrev 2013-11-14 08:09:24 följande:Ja det är onekligen svårt att behålla fokus på jobbet om man går in i den här tråden. Och godmorgon förresten :)
    Skönt att veta att man inte är en bidragande faktor där Flört.
    Hmmm, jag ser nog just dig som ett alternativ till jobbets fruktordning. Kollegorna kan ta för sig av äpplen och bananer medan jag avnjuter en superläcker Mangoo ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-14 08:57:45 följande:

Hmmm, snyggt rött kryss Skrikandes. Börjar tro att det är min arbetsgivare som är inne och censurerar bilder för att få mig att behålla fokus på jobbet.   
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-14 13:48:45 följande:

Haha exakt så var det Cool!!

Attans också Skrikandes, men motgångar gör mig starkare och det kommer säkert fler möjligheter...Drömmer.

Och den tystnadsplikten tror jag säkert att jag kan få gjort något åt med rätt hjälpmedel..{#emotions_dlg.djavulsk}   
  • Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-14 14:00:46 följande:
    Idag bjuder jag på en... Hör och häpna... Påklädd bild kan ju inte vara naken jämt!
    Spelar ingen roll hur du visar dig fram, det ser alltid riktigt bra ut Solig
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-14 14:03:27 följande:

Det VET jag att du kan..... gör som du brukar bara Flört!

Jo tack, det är ett löfte. Jag kan väl efterhand inte vara alltför långt ifrån att få graderingen svart bälte i Mangoo (?)  FlörtKyss
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-14 15:42:01 följande:

Stämmer...... och det är du VÄLDIGT ensam om att ha och kunna behärska Skrattande.
    Övning gör mästaren....;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-14 19:33:02 följande:

En liten för tidig TGIF- hälsning då jag är bortrest imorgon Flört
    Hm, mycket kryss i tråden idag .Gråter 
  • Zack

Godmorgon alla i tråden. Ha en härlig fredag och en trevlig helg. Nu lämnar jag kyla och mörker för två veckor på varmare breddgrader. See ya!

• Zack
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 08:59:37 följande:
    Oh Zack! Ta mig med dig smile5.gif
    Jag är övertygad om att du hade varit ett fantastiskt resesällskap Ensam :)
  • Zack

En hälsning från fjärran östern där det snart är dags att gå och knyta sig.

Svar på tråden Helkroppstråden