• Nanime

Helkroppstråden

So much for dreaming skrev 2013-06-10 22:46:26 följande:
    Kan inte säga direkt vad det är, men någonting med dina läppar påminner om Kylie Minogue.. Och det är väl egentligen en komplimang om du frågar mig. Men nu ska jag sluta kapa er tråd för idag, håller helt med om att fokus ska ligga på de som faktiskt postar bilder i tråden, vem det nu var som sa det.
    haha! Jaså? Man tackarSolig
  • Nanime
    Chocoholica skrev 2013-06-15 23:17:11 följande:
    Upp med brallorna din j-a hiphoppare! Tungan ute

Hjärta alltså!!! Du är bara för underbar Choco!!! Solig Den där kommentaren och den bilden kommer göra min dag! Superbra jobbat också!
  • Nanime
    Clownensglädje skrev 2013-06-22 00:32:44 följande:
    Oj..Lagt på dig lite trivselkilon där..
    Självklart! Vad ska jag annars ha att träna bort när min elaka förkylning släpper! ;) Men för övrigt... vågen står stilla på samma vikt.. vi har diskuterat detta med kläder och vinklar förut kära clown! Har du dåligt minne?? Drömmer
  • Nanime
    Anton Chigurh skrev 2013-06-22 10:10:06 följande:
    Skall du, som människa, Nanime, ha tillgång till ett minne, så är det en fördel om människan vi pratar om har någon typ av hjärna. Behöver jag säga mer !!!

Hoppas du får en fortsatt underbar midsommarhelg, underbara kvinna där...Hjärta 
    Skrattande just ja....

SoligTack detsamma! Hjärta
  • Nanime

God morgon! Ny vecka med hopp om att min kropp kanske tillåter mig att ta upp lyftningen igen. Dumma förkylning >.<
    Pausa: Looking good as always ;) {#emotions_dlg.flower}
    malina: Söt! :)
    Qw: Snyggt!

• Nanime
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-09 08:03:02 följande:
    God morgon fina du! Solig
    Anton Chigurh skrev 2013-07-09 08:04:38 följande:
    God morgon, sköna, härliga Nanime....Solig

{#emotions_dlg.flower} hoppas ni får en varm, skön dag i solen idag :) snyggingar!
Svar på tråden Helkroppstråden