Inlägg från: Anonym (tjockis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Men GER ni er aldrig??

Vad är problemet - egentligen?? De som VILL lägga ut bilder, ja låt dem göra det... Vill ni INTE, eller rent utav stör er på dem som gör det - ja håll er då till ANDRA trådar! Problem solved...

Som ni håller på vill jag bara säga som jag gjorde på ett annat ställe häromdagen:

my

!!!

(Ja, jag är gift - lyckligt gift, jag har inga särskilda problem av nåt slag, jag får daglig bekräftelse både på vanligt socialt plan och samlivsplanet - har någon sorts sexuell aktivitet med maken i princip dagligen. Han avgudar mig och min kropp. Själv är jag väl kanske inte hundra nöjd - men gillar den ändå hyfsat utifrån hur situationen ser ut.. Jag behöver inte bekräftelse från någon här - självklart är det väl "kul, trevligt" om någon uppskattar bilderna och har lust att skriva det, men jag springer inte och gråter om nån inte gör det - folk får egentligen tycka vad de vill... Jag tycker bara det är lite kul att lägga ut dem.. Och blir nästan roligare när/om nån retar sig så förbaskat... Puss på er!)

• Anonym (tjockis)
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-19 13:23:53 följande:
    Tjäääänare, "tjockis", här med!

Solig
    The Riddler skrev 2013-08-19 13:24:00 följande:
    Fint nagellack

Thanks... Skrattande
  • Anonym (tjockis)
    MrMagic skrev 2013-08-19 13:49:28 följande:
    Härlig bild!! Misstänker att de där naglarna kan göra lite märken på ryggen. Flört
    Jodå... Finfina märken.. Tyst
  • Anonym (tjockis)
    Nyfikne skrev 2013-08-19 13:59:36 följande:
    Fina naglar :)
    På fina boobs Tungan ute

Solig
  • Anonym (tjockis)
    Clownensglädje skrev 2013-08-19 14:40:54 följande:
    Som vanligt samma gamla sparrisar och tjockisar i denna tråd..

Absolut Flört
    Det är rart av dig att lägga din tid på att gå in här och kolla så vi fortfarande håller igång! Skål
  • Anonym (tjockis)

PAUSA skrev 2013-08-19 15:19:08 följande:

Inte är det jag iaf Flört!!

Nä och inte är det jag... Drömmer

(Snygg BH Pausa! Ja silikontuttarna också! FlörtDrömmer)

Svar på tråden Helkroppstråden