• Nanime

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-26 23:07:03 följande:

Haha, sant fast jag skulle våga påstå att majoriteten av killarna inte skulle föredra dina bröst, hihi. Men tur det att det finns killar som nöjer sig med dig :)
    Vilken tur att de flesta killar man träffat inte dömer en efter brösten då xD
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 23:16:57 följande:

Haha, mjo men en skön hylla är ju att föredra.
    Alla har vi olika prioriteringar. Mina bröst kan jag inte göra så mycket åt, och vill för den delen inte heller :P Och som tur är slipper du ju ha att göra med dom så det finns ingen anledning till ledsna miner här ;P
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 23:35:47 följande:

Hahah, klart du kan göra nåt åt dem, men du gör ju som du vill, du väljer själv ifall du vill kåta upp killar eller inte :D
    DET, min vän, har jag inge som helst problem med kan jag tala om för dig. ;D
  • Nanime

God morgon! Ser ut att bli en fin dag idag.. Synd bara att man ska tillbringa HELA dagen inomhus på jobbet för att sedan ner ytterligare en bit under jord för att träna ikväll xD

• Nanime
    Mattias39 skrev 2013-07-27 11:43:06 följande:
    Ja, riktigt synd att en så snygg kropp inte får visas upp ordentligt på tex en badstrand, istället för att gömmas på jobbet...

Går bra med träningen också märker jag!!

Haha, jag är inte så mycket för bad och sol men tack :-P och träningen har tyvärr legat på hyllan ett tag nu under sommaren XD men nu håller jag på att komma igång igen
  • Nanime

Hej alla fina människor! Gör ett litet inkast innan jag drar iväg till jobbet.

TGIF! Ett kvällspass kvar innan det är helg :D
    Puss på er alla fina och underbara människor! 

• Nanime
    Clownensglädje skrev 2013-08-04 17:48:43 följande:
    Helt otroligt! Återvänder efter en vecka och det är samma personer som sitter här och visar upp sina sladdriga och otränade kroppar.....Tragiskt...
    Välkommen tillbaka.. Men har du inget vettigt att säga? Nej just ja, du var ju en sån där tragisk människa som finner nöje i att trycka ned andra.. hade jag nästan glömt bort nu när man inte sett dig på ett tag Kyss
  • Nanime
    Clownensglädje skrev 2013-08-05 14:59:01 följande:
    Det gör jag inte. Tycker det bara är tragiskt att det sitter samma personer här månad in och månad ut..
    Fast hade du inte funnit nöje i det så hade du aldrig uttryckt det här i tråden, kära du :P
  • Nanime

Sjukt fina bilder! ;D Snyggingar!
    Slänger in en ögonbild och erkänner att jag varit allt för oaktiv i denna tråd på senaste tiden. Lovar att komma med nya bilder snart.
    Nu Är det sängen som gäller för min del efter en natts jobb. God morgon och "god natt" :)

Svar på tråden Helkroppstråden