Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 12:15:23 följande:
    Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.

Vacker!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (get some) skrev 2014-09-04 14:53:08 följande:
    Jag är en av dom som ger bra kretik smile1.gif men jag vill bara peka finger lite nu. Då detta inte är facebook och här ska man vara beredd på dåliga koment samt possitiva. Vi är vuxna nog att ta det ena med det tredje eller hur smile1.gif ni är alla vackra vad som än sägs.. ha en bra dag mvh get some
    Nej det skall man inte behöva få, negativ kritik alltså. Ger man det så är man OT och följer inte trådens anvisning eller funktion. Spelar för övrigt ingen roll vart man är, har man inte vett på att ge adekvat kritik, ombedd sådan eller beröm, utan bara har som syfte att försöka trampa på andra  ja då skall man fan hålla käften. Det är sunt förnuft, inget märkligt alls.

Klart man kan ta saker, och alla kan inte passa alla i smaken. Men inte fan måste jag trycka ner det i halsen på folk bara för att jag kan.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-05 14:20:36 följande:

Tungan ute
  • HäckHäxan
    LaChica skrev 2014-09-05 13:55:02 följande:
    Jag passar verkligen inte här....riktigt än...men...det skiter jag i! Ibland får man bara lust att titta in.

I brist på bildmaterial så slänger jag upp 2 repriser. Trevlig helg Skål
    Babe du passar absolut in! Både här och där och ja överallt, om du vill.

Så vad som än fick dig att tänka sådär dumt, låt det rinna av dig.

Jag känner ofta att jag inte passar in här i tråden heller, för tjock haha. Samtidigt har jag ju faktiskt lärt mig att det finns folk som uppskattar min kroppstyp också. De är lite i motsats till verkligheten, där jag är stenhårt övertygad om att min personlighet är vad som får folk att uppskatta mig och kroppen är bara nått ställe där mitt jag  förvaras haha
  • HäckHäxan
    Anonym (X 7) skrev 2014-09-05 14:52:41 följande:
    Häckis titta nu då....
    Tack  Kyss
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-09-05 15:05:52 följande:
    Vackert! {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    LaChica skrev 2014-09-05 15:13:07 följande:
    Taack så mycket Häckis! <3 Ja...man kan lugnt säga att man alltid är hårdast mot sig själv, trots att jag vet att det bevisligen finns en del som uppskattar mina nuvarande former... smile2.gif

Och får jag säga, att jag tycker att du passar in som handen i handsken här! Dina bilder är alltid smakfulla, snygga och har attityd!Flört Tjock är du verkligen inte, snarare har du toksnygga former! Drömmer
    Tack söta du. Fast du måste missat raddan med helt retarded bilder jag la ut i går eller om det var i förrgår hahaha

Försökte fota mig själv nyss, typ mitt i vardagen bla bla, men gisses asså *hjälp*
  • HäckHäxan
    Amys skrev 2014-09-05 15:32:26 följande:
    En tanke bara, vem är det som bestämmer vem som "passar in" här? Jag kan säga att ibland känner även jag att jag inte passar in, helt ärligt, ni är alla vackra i alla dess olika former. Jag beundrar alla som vill och vågar visa upp sig oavsett form. Sen finns det som tur är olika tycke hos människor, tänk så tråkigt det hade varit om alla hade tyckt om samma sak. Tycker tråden utstrålar skönhet, varje sig man är stor eller liten, smal eller tjock. Tack för ordetSkål
    Skål Jag skålar på det alla dagar i veckan! Skönhet finns i allt för den som betraktar och uppskattar just det.
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-09-07 02:37:52 följande:
    Bry dig inte om "Hmm". H*n provocerar bara.
    Och själv var jag bara rar. Oskyldig Försökte ju mucka fight här ju och roa mig lite ju Solig

Men ja du har rätt, barnsligt tänkt av mig. Men jag hade garvat av att försöka kväva någon mellan mina skinkor iaf
  • HäckHäxan
    Ronga skrev 2014-09-12 18:09:12 följande:
    Meepmeep

Men hallå vacker!
Svar på tråden Helkroppstråden