• Neol

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2016-03-07 12:44:47 följande:
    woohoo, en favorit återvänder!!!!! mums mums mums.....!
    Tack för det sexy! Du förgyller verkligen de här sidorna med seriös sexappeal
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-07 12:47:38 följande:

Neol: Snygg bild på en snygg man.

Lite segt här idag...

Tack tack och snygg bild själv Kyss
    justme79 skrev 2016-03-07 12:57:39 följande:
    Tack och varsågod! ;) Tur att alla har så olika smak när det gäller vilken sorts kropp de attraheras av!
    Dasen skrev 2016-03-07 11:49:28 följande:

Nu blev jag bländad av solen

Man ska ju inte titta direkt mot solen vet du väl?! :)Alltid lika fin att titta på! ;)
    Desamma du

Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-12 17:24:09 följande:
    Det gör han dessvärre inte i särskilt stor utsträckning, och är därför på god väg att bli min före detta man...Men jag får ju så mycket fin uppskattning här
    Mmmm såg precis dina bilder!! Läckra! Ibland blir man hemmablind. Kan  nog hända de flesta. Men det kan ju vara spännande att möblera om i sitt liv också ibland. Hoppas det löser sig och att man får se riktigt mycket mer av dig här
  • Neol
    justme79 skrev 2016-03-11 23:56:57 följande:

Sov gott!

Snygg bild Sexy!! Ser väldigt inbjudande ut...
  • Neol
    justme79 skrev 2016-03-12 18:26:01 följande:
    Du är välkommen hit! ;)
    Jadu, som situationen ser ut kan jag säga att om vi hade delat trappuppgång hade det blivit action av den inbjudan mycket omgående ... Jag är lite rädd att situationen inte är riktigt så gynnsam....
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-12 19:12:21 följande:
    Tack. Ja, jag har väl fått inse efter 15 år att vi aldrig kommer ha samma prioriteringar tyvärr. Jag lovar att dyka upp titt som tätt
    Nej då är det bara att försöka komma fram till vad som är det bästa att göra i den situationen och skaffa sig en älskare typ haha...
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-12 21:35:49 följande:
    Ha ha, ja planen var inte att gå i kloster direkt, men jag håller mig till er här så länge man är ju direkt livrädd för att ge sig ut i datingsvängen efter att ha hört kompisarnas skräckhistorier. Tydligen funkar sånt inte lika dant som när jag var 20...
    Haha jaså?? Vad är det för skräckhistorier de berättat om? Jag tycker det verkar mycket lättare att dejta idag med Tinder och allt vad det är folk använder....
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-12 22:20:38 följande:
    Åh, herregud så fint !
    Kul att du gillar den Sanna Kyss
  • Neol
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-12 22:19:34 följande:

Buttman: Hade ju lovat en lördags rumpa så här kommer mitt bidrag.

Tror inte den kommer göra Buttman besviken !!
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-12 22:34:44 följande:
    Det gör jag verkligen! Nu är det månader sen jag var här inne, och det var det första jag fick se. Trevligt! Måste fråga-hur gammal är du? Det kanske framgår nånstans, men jag vet inte. Undrar ofta över ålder på "stammisarna". Lite äldre (läs över 35-40 iaf ;)), vackra kroppar ger en så schysst inspiration :).
    Jag har inte heller varit här mycket på sistone. Men kul att göra små inhopp ibland och se om det är gott folk här fortfarande. Det verkar det ju vara . Jag är 40 år. Haha kul om man kan inspirera...
Svar på tråden Helkroppstråden