Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Ha det då skoj på dagens skoj!! Jag å grabbarna åker till västkusten om en liten stund å besöker päronen vid Marstrand.. Äntligen lite hav å salt på mina kinder!!

Smygfotografera på gymmet så busigt.. Jag brukar inte bry mig vill jag ta kort tar jag kort..

Ha en härlig eftermiddag...

justme79 skrev 2016-02-13 11:53:35 följande:

Pust nu var träningen avklarad. Bara skoj och mys kvar av dagen. Smygtog ett kort från skåpet i omklädningsrummet! :)

• Fröken Maria
    justme79 skrev 2016-02-13 18:15:52 följande:
    Beror väl på vilken sorts kort man vill ta kan jag tycka!

Härligt med Marstrand. Aldrig varit där men på kort ser det väldigt fint ut. Hoppas ni hade en bra dag!
    Ja men gud ja så klart att man inte kan ta vilja bilder som helst på allmän plats... Åhhh har du aldrig varit på Marstrand! Bodde aldrig på själva ön men det var ju där vi hängde... Har du någon gång vägarna förbi hojta så ses vi där... Det har varit en underbar dag so far...
  • Fröken Maria

Jag har för en gång skull inget att säga.. Ord är överflödiga i det här fallet!

Djupsinnig skrev 2016-02-21 08:59:38 följande:

Så många vackra bilder man har missat :/ Säger hej till gamla och nya bekantskaper :)

• Fröken Maria

Den där magen går ju inte av för hackor!! Bra jobbat... Å jäkligt snyggt!

Göteborgsmannen skrev 2016-02-23 17:44:18 följande:
  • Fröken Maria

Tror minsann fröken gått å blivit knäpp!! Badat hela dagen lång med grabbarna kommer tillbaka till hotellet.. Det går 10 min den kan jag inte hålla mig längre... Till gymmet... Det blev 60 min på löpbandet..,

• Fröken Maria
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-27 18:39:40 följande:

Fröken Maria: Vilka snygg tränings kläder!

Tack! Älskar att träna i så lite kläder som möjligt... På stora gym passar det ju sig inte men idag passade jag på närvaro bara var jag här på hotellet.. Träningstopp å byxor.. Känner mig så mycket friare så...
    Längtar efter sommaren då jag kan löpträna så oxå... Nu är det ju bedrövligt så mycket kläder man behöver palta på sig ute...
  • Fröken Maria
    Dasen skrev 2016-02-28 18:46:56 följande:
    Mums den där biter jag gärna på
    Mmm det låter ju inte helt fel.. Det är ju fantastiskt skönt med någon som busar med brösten.. Killar ju så skönt i hela kroppen...
  • Fröken Maria

Det är ju helt galet vad trött man blir av att kuta runt med grabbarna i ett badhus en hel dag... Som tur var hittade jag en lugn plats i fönstret, i solen att ta det lite lugnt en stund.. Grabbarna busade vidare mamman njöt av sin bok..

• Fröken Maria

Hejsan på dejsan... Fina killar oxå skulle jsg vilja påstå!! Härlig kropp du har!!

indigo85 skrev 2016-02-29 10:15:42 följande:

Mycket fina tjejor på tråden. 

Svar på tråden Helkroppstråden