Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Grandios skrev 2015-03-12 05:15:06 följande:

Morgon smile1.gifphpWNCKXD21834.jpg

Men hallå. Tror du är alldeles utmärkt med lite smällt smör och salt på, faktiskt. Kanske till och med delikat!
  • HäckHäxan
    Hfetto skrev 2015-03-14 22:26:33 följande:
    Mmmm...du tror inte han får liiiite snyggare tjejer än dig?
    Nix det är helt omöjligt. Jag är konstant skitsnygg, till och med blindstyren ser det!
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-15 08:18:43 följande:
    Haha

Tack så mycket, vet att du har en stark personlighet och är lite av en kändis här inne.

Jag bugar och tar åt mig av orden smile5.gif
    Åh bugar också, bugande män är absolut vackra.

Ja ta åt dig, jag tycker i vart fall bilden var jättefin och blir löjligt nyfiken på att se tatueringarna mer och bättre. Nyfiken i en strut som jag är.
  • HäckHäxan
    Anonym (kk) skrev 2015-03-15 12:25:50 följande:

Någon som kännet till nån seriös sida där man, som man, kan hitta en kk. Har kollat dom flesta vanliga 6coner, knullkontakt, flirtfair, victoria, asley.... Nåt på facebook kanske, här är det ju inte tillåtet, eller?

Är du det minsta vettig så kan du hitta en kk på vilken sida som helst är min spontana tanke.
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-16 05:09:13 följande:
    Tackar!

Kastar in en till bild till dig då, hoppas du ser mer på denna hehe smile5.gifphpGAQ92s00866.jpg
    Tack så jättemycket <3 ser absolut bättre. Fina!! Den lilla vid tummen * tumme upp på den*
  • HäckHäxan
    Anonym (lexus) skrev 2015-03-16 21:42:50 följande:

Så här ser en riktig kvinna ut!

Jag tycket nog jag är en riktig kvinna fast jag inte ser ut sådär och jag tycker att du är kalasmodig som postar bilden. En eloge! <3
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2015-03-16 22:30:46 följande:
    Modig, trevlig och med bättre musiksmak än många andra här. smile1.gif
    Lyssnar vederbörande på hårdrock så kan jag hålla med om musiksmaken om inte så håller jag mig tvivlande

Trevlig eller ej vet jag inget om. Tänk på att jag fan varit frånvarande länge ju innan jag snubblade in efter att ha fått en fot i baken via sms och mail på fb.
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-03-17 05:05:20 följande:
    Tack :)

Ja den lilla symbolen med den gigantiska viktighetsaspekten smile5.gif
    Hehe ja lite så. God morgon och hoppas du får en fanatiskt dag
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2015-03-17 10:19:12 följande:

Det känns förbanne mig som sommar här på södra halvklotet...

....dags att börja på utejobbet således.

KRAM dance.gif

Och, "Första" !!!  ...fan så vackert. Spets är ALDRIG fel. Å så på en så vacker kvinna som dig. Underbart...shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Alltså fan Anton du förvrider min skalle. En kropp som en grekisk jävla Gud, förbannade gubbe!!!!
  • HäckHäxan
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 09:40:25 följande:

Solen skiner o så måste man åka till jobbet! Obestämd

Men det kan väl inte bara vara vackra Lexus o jag som vill ha lite liv i tråden? 

Puss

Wow verkligen vackert. Hela bilden ger en feel good känsla av att värmen och ljuset är på ingång, ren njutning och en fröjd!
Svar på tråden Helkroppstråden