• Neol

Helkroppstråden

Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:03:40 följande:
    Känslan är väldigt bekant! Men bild måste kopplas ihop med upplevelse-annars händer det inget. Kroppsminnet behöver ha lagrat känslan någonstans -av doft, känsla, röst, händer, smak, kropp.

Hade vi druckit kaffe, hade du vetat att jag har rött på mig idag. Väldigt sällan det händer .
    Haha....jaså så det är något som saknas för att bilderna skall nå sin fulla potential menar du...

Har rött någon speciell innebörd för dig??

Tror du platsar in i Seniorklubben för övrigt.... www.familjeliv.se/forum/group/123811
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:13:26 följande:
    Känns bra att du förstår det där med att ge och ta!
    Jag är helt och hållet för byteshandel, men är en väldig hård förhandlare ibland också...
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:25:45 följande:
    Var det där första ett erbjudande....menar du?

Rött är lite slampigt....gränsen är hårfin. Samtidigt som slampigt är väldigt kul. Ibland! Mest vitt och svart. Men vårkänslorna till ära, så blev det rött idag (lång utläggning om ngt helt oviktigt....haha)

Nu tänker jag sol och kaffe på uteplatsen-med eller utan dig .
    Aha så du tycker rött är slampigt. Jag tycker nog bäst om svart och det ger mig mer slampiga vibbar på ett bra sätt än rött. Även om svart också är väldigt elegant. Men den kombinationen elegans och slampighet är mycket bra. 

Du kan ta det som ett erbjudande om ett erbjudande haha.... Nej men jag känner ju inte ens dig Sanna....hur skulle det se ut Oskyldig...
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:27:55 följande:

Vad händer i den där klubben då, för övrigt? Senior....vet inte om jag ska känna mig lite förolämpad här....

Vad som händer i klubben är oklart. Men allt som händer där stannar där. Insåg precis att det stått ordförande i seniorklubben i som fotnot i mina meddelanden utan att klubben existerat. Gillar inte falsk marknadsföring, så nu stämmer det även om klubben visserligen saknar sin första medlem. Men jag tror att det kommer vara en väldigt liten, exklusiv och intim klubb. Om den någonsin får medelmmar är oklart...antagningskraven är skyhöga.
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:47:02 följande:
    Ja, hur skulle det se ut. För allt du vet, så kan jag vara en liten, finnig fjortis som hittat mammas bilder i datorn. Till exempel .

Jag ska fundera på alla dina...hmm...erbjudanden här. Även om klubbens stadgar (om det nu finns några) känns aningen luddiga. Och fint av dig att vilja höja min upplevelse av dina bilder. Verkligen generöst!
    Ja såna stora och seriösa beslut bör man åtminstone sova på. Hade det inte varit för att ditt kroppsminne verkar så viktigt för dig, så hade jag såklart inte ens tagit den här diskussionen...Cool Nu har vi kraschat den här tråden ordentligt....Du får lägga ett meddelande.
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-03-16 19:49:38 följande:
    Vafan Losten!!! SkrikandesObestämd
    Men hej Pillan!! Härligt att se dig här.... Du är alltid efterlängtad. Varför denna irritation?. Kyss
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-03-17 09:44:07 följande:
    Blev bara lite frustrerad över att du är sååååå snabb med att ta bort bilderna, idag är jag mindre frustrerad ;) 
    Mindre frustrerad idag haha.... Ja det är då inte jag som är den man skall tacka för det tyvärr . Kanske han den där Lyckans Ost. 

Det blev lite tokigt när jag rensade i galleriet. Inte meningen att allt skulle försvinna, men så blev det visst. Jag har i alla fall hittat en ny raderafunktion som var mycket effektiv... 
  • Neol
    Fröken Maria skrev 2016-03-20 22:47:55 följande:

Hemma igen å i min egen säng.. Skönt faktiskt!

Det ser otroligt skönt ut Maria!!! Helgen verkar ha fyllt dig med extra energi! Kyss
  • Neol
    Pinkie Pie skrev 2016-04-12 08:47:01 följande:

blir ju alldeles lycklig av det fina vädret! passade på att leka lite med ljuset idag när jag vaknade! blev ganska effektfullt tycker jag!

Mmmm grymma bilder Pinkie!!!
  • Neol

Sluta gnabba i tråden nu!! Mer love och sköna bilder!!

• Neol
    Djupsinnig skrev 2016-04-27 19:52:55 följande:

Stiligt Neol!

Inte varje dag en veteran som du tittar in och förgyller bildbanken.

Jag passar på att bidra med en gammal klenod tagen på jobbet.

Tack Djupsinnig!! Du ser ju verkligen till att högsta nivån här ligger på fullständig perfektion när det även gäller manskroppar. Alltid imponerad när jag ser dig. Perfekta proportioner.
    justme79 skrev 2016-04-27 20:34:06 följande:
    Djupsinnig skrev 2016-04-27 19:52:55 följande:

Stiligt Neol!

Inte varje dag en veteran som du tittar in och förgyller bildbanken.

Jag passar på att bidra med en gammal klenod tagen på jobbet.

Hmm tycker ni båda är rätt bra på att skämma bort oss damer med fantastiska bilder! ;)
    Tack tack just me! Men syftet var inte att ni tjejer skulle luta er tillbaka och pilla er i "naveln" utan få igång ett gott flöde med bilder som får det att pirra från båda sidor. Och jag vet att du är riktigt riktigt bra på det sexy Kyss
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-04-27 21:18:58 följande:

NeoI: Vilken härlig bild på dig.

Djupsinnig: Bara älskar den bilden.

Tack Mamman!! Du var riktigt stilig även påklädd såg jag
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-27 21:30:47 följande:

Många snygga män idag Neol, Djupsinnig och Griffinmedg, tack för kvällsunderhållning.

Tack Godmorgon!! Jag är inte så aktiv här numer, men tillräckligt för att ha spanat in hur du satt guldkant på trådarna här. Du är helt sjukt sexig!! Svårslaget det du postar... Kyss

Svar på tråden Helkroppstråden