Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Nu kom du två gånger.

• Påven Johanna
    Anonym (krav) skrev 2015-10-22 22:31:34 följande:
    För små bröst van vid större.:-*
    Liten hjärna verkar du också väldigt van vid.
  • Påven Johanna

Jag har anmält era inlägg (Bo) och (krav). Helkroppstråden är en feel good-tråd där de som vill visar hela eller delar av sina kroppar på- eller avklädda på det sätt som reglerna förespråkar.

Moraliska invändningar kan ni ta i en annan tråd som ni själva skapar och som jag personligen skulle skita i att läsa. Här har den diskussionen emellertid inte att göra.

• Påven Johanna
    Zack skrev 2015-11-20 06:55:16 följande:
    Din närvaro i tråden är lockande nog....men du får gärna bjuda igen ;)

Trevlig fredag och helg allesammans!
    Det är en sjuhelvetes manskropp du är i besittning av. 
  • Påven Johanna
    llawgaddar skrev 2015-11-21 21:57:33 följande:
    Nä skämt åsido. Men dina härliga kurvor gör mig andlös! Finns på pm om det skulle vara ett alternativ. Bara att skriva! Är lite nyfiken på hur man kan bli så tilldragande som dig. Det tål att diskuteras :p
    Jamen, herregu!  Jag kan tända på det där, och jag har varit homosexuell i 48 år och förblir förmodligen så resten av livet.
  • Påven Johanna
    Påven Johanna skrev 2015-11-21 22:51:13 följande:
    Jamen, herregu!  Jag kan tända på det där, och jag har varit homosexuell i 48 år och förblir förmodligen så resten av livet.
    Spännande freudiansk felsägning. Jag har varit heterosexuell i hela mitt liv.
  • Påven Johanna
    Anonym (såattemja:*) skrev 2015-11-21 22:58:27 följande:
    Ska jag tolka det du skrev som att du är hetero men ändå kan tända på mig? Det skulle ju vara den ultimata komplimangen haha!
    Ja, så tycker jag att du ska tolka mina inlägg.
  • Påven Johanna
    alexnord3 skrev 2015-11-23 18:04:42 följande:

Är det bara jag som tycker att kvinnor i denna tråd ger mycket färre komplimanger jämfört med vad männen gör?

Nej, det är inte bara du. Och så har det alltid varit. 
  • Påven Johanna
    Djupsinnig skrev 2015-11-25 18:37:01 följande:
    Hej!!
    Till och med näsborrarna är symmetriska. Well done, skaparna!
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2015-11-25 22:43:31 följande:
    Nu vill jag ju föra mig fram som en gentleman och fråga först.....men egentligen vet jag om att mina händer har sin givna plats just där ;)

Varsågod, kom själv just ut ur duschen ;)
    Jag smällde just av ett tämligen imponerande metalt fyrverkeri till din kropps ära. Det följde jag sedan i tankarna upp med kanonskott, allt vin man kan önska allt dricka samt guldpengar till folket. 
Svar på tråden Helkroppstråden