Inlägg från: Mrs Okänd |Visa alla inlägg
  • Mrs Okänd

Helkroppstråden

Anonym (Freshman) skrev 2014-11-29 11:43:04 följande:
    Reglerna för bildvisning? Var hittar jag dem?

"En tunn tråd mellan skinkorna" tolkar jag som att det inte får vara helt naket. Måste jag leta fram en "mankini" för att få vara med?

Jag gillar nakenfoto, både som fotograf och som modell och det vore ju kul att få visa lite resultat av det. Det är inte simpla, suddiga kukbilder jag gör, men oftast finns inte en tråd på kroppen.
    Rumpor förekommer ju utan trådar i denna tråd. Men det är klart...en mankini har varit skoj att se...=)
  • Mrs Okänd
    Anonym (JTP) skrev 2014-11-29 11:54:06 följande:
    Världens bästa tråd smile5.gif Men vilka är vi smile2.gif ? Kram på er goa och idag blir det lördagsmys smile5.gif

phpqAclJ880388.jpg

phpqAclJ880388.jpg
    Jag tror jag kan gissa det....Skrattande
  • Mrs Okänd
    Påven Johanna skrev 2014-12-10 10:12:07 följande:
    I dag vill jag se nakna män sittande i fåtöljer. De ska ha benen korsade nere vid anklarna och könet dolt av en uppslagen bok som ska vara skriven av deras favoritförfattare. Män som älskar miniatyrböcker får hitta på något sätt att undgå permanent avstängning. 

Ja, det var dagens dekret från den heliga stolens säte. 

BRA initiativ. Sen gärna en utläggning med varför boken är bra. Jag behöver lite boktips.
  • Mrs Okänd

Swed38....Skrattande Katter gillar ju inte vatten.....tror jag måste rädda den stackars katten.....Katt Då kommer du vara totalt blottad....Flört

• Mrs Okänd
    swed38 skrev 2014-12-11 10:55:47 följande:
    Ler..kittlande tanke...Gör ett försök å rädda katten, men då får du PM.a mig :)

Jag är faktiskt med i en grupp som heter Rädda katten.Skrattande Har skickat PM till alla medlemmar där....har du tur så är det mest kvinnor som kommer och hjälper mig....Flört Om du nu inte önskar hjälp av männen??Drömmer
  • Mrs Okänd
    Wally skrev 2014-12-14 07:01:51 följande:

Skön morgon m hjort/Rosenfeldt lärjungen i öronen.

God morgon!! Ser skönt ut....:)
  • Mrs Okänd
    Wally skrev 2014-12-14 07:50:40 följande:

Mm det e det,

Var tog lussandet vägen? Satt här hela kvällen m borrmaskinen redo ;)

Smörj borren så kanske tomtemor snart dyker upp....;)
  • Mrs Okänd
    Anton Chigurh skrev 2014-12-15 10:00:47 följande:
    Njaa, jag är hyfsad försiktig av mig, Fröken, det finns några få härinne som fått se kålroten på mig. Men dom är få. Finns någon av er som faktiskt sett mig kvar i tråden får ni gärna ge ert ärliga omdöme om mig, Positivt som negativt, bara ni är ärliga. 

Och jo, visst är det så, ang säcken....eller tomteluvan i detta fall.Glad

Och tack så mycket, Fröken....WetKiss.gif

Jag har sett Antons översta kroppsdel och kan säga att han är en manlig man och att hans kvinna kan vara nöjd. Mycket muskler på denna man och en mjuk insida...allt en kvinna kan önska sig..Flört
  • Mrs Okänd
    Påven Johanna skrev 2014-12-15 10:26:45 följande:
    Men pratar han som han skriver? Det är vad jag vill veta. 

Jag har inte pratat med honom....så det kan inte jag svara på...=) Så det vill jag också ha svar på...haha...
Svar på tråden Helkroppstråden