• Neol

Helkroppstråden

Smastor skrev 2016-06-16 17:23:13 följande:
    Du får säga till om dom är dumma.. Så hjälper jag till :D
    De gaddar alltid ihop sig mot mig. De vet att jag är för mycket man för att de skall kunna klara av att hantera mig en och en haha..... Tungan ute
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 17:31:09 följande:
    Det tycker jag absolut! Oskyldig
    Smastor skrev 2016-06-16 17:23:13 följande:
    Du får säga till om dom är dumma.. Så hjälper jag till :D
    Du o din tandborste?? DrömmerFår nog sålla mig till Påven o Mrs i den här frågan!

Såklart du gör !! Det är ingen dålig trio ni tre... Så svårt att hålla emot nu....{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-16 18:18:27 följande:
    Kom igen nu Losten ;) En framtida stalker kan ju inte få förstöra för 10 hungriga brudar Tungan uteDrömmer
    Mmmm Pillan din lilla pralin... Jag är stenhård idag......om du postar en bild kanske. Men jag har faktiskt slutat med  bildpostning. Jag kom på att jag gjorde det för att döva min egna dåliga självkänsla, men nu har jag träffat en healer som la kaffesump från äkta etiopiska robusta bönor på min panna och vips så är allt  bekräftelsebehov som bortblåst. Tyvärr även större delen av mitt sparkapital, men med min nya självkänsla kommer jag säkert kunna tjäna en liten extra slant. 

Någon tjej som betalar för att få ligga här förresten?
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-16 18:50:58 följande:
    Ameh....jag hade ju kunnat ställt upp och smetat in din panna med kaffesump (eldorados) till hälften av kostnaden ;) win win för oss båda...kan det hjälpa mot snuva?! Eller näää....tror en Lostenbild är mer helande än sump i pannan ;)
    Eldorado kaffe! Har du ingen som helst kvalitetskänsla kvinna. Kaffesump är i alla fall väldigt bra för rosor och eftersom du är vacker som en ros är jag säker på att det skulle vara väldigt välgörande för dig på alla möjliga vis.

Så vill du komma över till mig på kaffe eller skall jag komma över till dig..?
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 19:05:51 följande:
    Annars kan du ju ta kort på honom, naken inkletad med kaffesump...och Smastor i en snygg pose med motorolja..

Låter spännande Mrs...men hade det inte varit ännu bättre om bidrog till denna bild på något vis... Alla goda ting är tre..
  • Neol
    Arbor skrev 2016-06-20 00:45:31 följande:

God natt

Snygg bild Arbor!! Låter nog som en kliché, men det ser ensamt ut.... på riktigt
  • Neol
    Arbor skrev 2016-06-20 20:05:47 följande:
    Glad71 skrev 2016-06-20 07:23:18 följande:
    Fint smile5.gif
    Tack :)
    Tack, får försöka visa dem lite oftare ;)

Smastor skrev 2016-06-20 09:25:14 följande:

Ojdå god morgon :D väldigt fin bild som visar precis lagom för lite! Din lilla rumpnissa!
    Och när får man se din lurviga rumpa igen? Kyss
    Tack, det var ensamt...på riktigt :(

Du har förmågan att hålla stilen även när du är ensam. Väldigt tilltalande.... Kyss
  • Neol
    Arbor skrev 2016-06-20 20:31:05 följande:

Man vet aldrig när det börja brinna

Helt sant! Inte bara brandmännen som har mycket att vinna på att alltid vara redo
  • Neol

Ohh är den söta anabolakillen här igen... Vill du se min rumpa också goding??

• Neol

Hur BIG är du nu plutten??? Berätta!! Det är så hett att höra om dina pulserande anabola biffar till muskler!!

• Neol
    Anonym (Anabolakillen..) skrev 2016-06-20 23:05:47 följande:

Det här forumet är an extremt.

Denna inoljade Neol är fortfarande här och visar upp sin lilla homo kropp!

Hur har du det med dina pojkvänner?

SKulle en fikuspinne som du kunna våga dig in på ett riktigt gym där de stora, massiva grabbarna tränar?

Ohh nej det vet jag inte om jag skulle våga, jag har bara varit i ett riktigt mansgym en gång i samband med en rytmikklass... Det var så spännande med alla pumpa de män!! Tänk om du hade vart där plutten..mmmm
Svar på tråden Helkroppstråden