• Aros02

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-12-09 21:37:00 följande:
    Nej, men nu pratade vi om mina bröst.
    jaha pratar vi om dina bröst??? Det gör jag mer än gärna Fröken!
  • Aros02
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-09 23:49:32 följande:

Men det är det att jag har sånt otroligt lågt självförtroende, ser ner på mig själv hela tiden och är nog den största pessimisten i Norrland! Så jag har svårt att fatta att folk kan se mig som attraktiv..

Att bli bra på att ge komplimanger innefattar naturligtvis att bli bättre på att ge komplimanger till sig själv. Ärligt talat så är man dålig på det så blir det svårare att ge komplimanger till andra! Tänk på det min vän! :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 18:57:55 följande:

Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.

Du verkar leva i ett bra sammanhang Irl NT, men jag skulle ändå rekommendera dig att skaffa dig tjockare hud alternativt en mental rustning ute på nätet så att du lättare kan skaka av dig negativa kommentarer. Har sett och varit med om riktigt sjuka människor.. Det faktum att det här är en Feelgood tråd gör den tyvärr inte immun mot negativitet, dvs mot negativa människor och negativa kommentarer. Tvärtom så drar den till sig många såna. Lägger man upp bilder här så förlitar man sig på andras välvilja och gör sig väldigt sårbar. Det betyder att här finns väldigt många potentiella offer och de kan sniffa sig till var de ska slå för att få effekt. Att ta upp kampen mot sånt är meningslöst, bara att skaka av sig och gå vidare, tro mig, jag vet!..
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 07:07:00 följande:

Skaffa tjockare hud? Varför inte säga till folk med dåligt självförtroende att skaffa bättre sådant med då när du ändå är igång? Skriv privat om du har något att säga istället, det här börjar bli löjligt.

Å hur fa-an sla det gå tilö hade du tämkt, di e ju anonym för skutton gubbar!
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-10 08:56:45 följande:

Men NT det han menar är att postar man här, så får man ha i tanken att det finns idioter och att man ska kunna skaka av sig dom dåliga kommentarerna, du som är så vacker och får kommentarer på alla dina bilder borde vid det här laget se dig på ett vackert sätt och kunna skaka av dig en enstaka avundsjuk kommentar...

Att vara ganska hårdhudad är tyvärr ett måste här...

Det här var ju precis det jag menade pillllan! Tack för förtydligandet!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 09:33:30 följande:

Fast nu spelar du ju bara dum!

Vadå, du menar stavningen??

Äh ok jag hajar, men du sätter mig på pottan offentligt så jag måste ju ge igen lite, återkommer!..
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 10:34:46 följande:

Det gör jag ju inte, fortsätter du skriva här så fortsätter jag svara här ;)

Ok, ärligt nu skriver jag inte mer i ämnet här. Börjar likna patetiskt! Haha!
  • Aros02

Ibland måste man försöka se saker ur nya perspektiv. Idag är det upp, och ner som gäller!

• Aros02
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 13:48:35 följande:

Lite mage.

Den här var verkligen läcker Miss!

Just där höftben och lår möts och den sluttande skålningen man skymtar innanför..

Mummms!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 18:45:00 följande:
    Trevligt att se dig tillbaka i tråden NT!
Svar på tråden Helkroppstråden