• Deacon

Helkroppstråden

trekk skrev 2018-09-27 21:53:12 följande:

Kan vi se dina tut? Hur ser dom ut?

Verkar som att språkpolisen är ute och hackar på andra som vill se "tutar"... Antar för övrigt att du undrar hur de ser ut och inte hur dom ser ut?
  • Deacon

[quote=79116537][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-10-06 18:47:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Synd att din bild redan är borta. De brukar vara trevliga att titta på.

• Deacon
    Anonym (Lydia) skrev 2019-01-16 22:36:10 följande:

Nu ska du inte anklaga mig för att bara för att lägga upp repriser för en del av bilderna jag visade sist har jag inte visat tidigare för dom är tagna i december 

Är ganska säker på att det finns många här (undertecknad inkluderad) som gärna ser fler bilder av dig. Självklart svårt men försök att inte ta åt dig av de negativa/oförskämda kommentarer som ibland dyker upp här. En enkel tumregel brukar vara att om man bara har BS och dynga att sprida så kan man behålla den för sig själv. Tråkigt att en del är så enkla i sinnet att de inte fattar detta. Kan man lyfta andra är det ju så mycket roligare och positivare för alla. Tummen upp för dig
  • Deacon
    Anonym (Buffeln) skrev 2019-02-04 15:05:14 följande:

40 åring

Bra abs och deff där!
  • Deacon

[quote=79604049][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Välkommen tillbaka i tråden. Roligt att se dig här igen

• Deacon

I don't get it! Varför känner man behov av att klanka ner på andra? Tycker man om att vara elak och är helt enkelt en tölp? Mår man bättre själv? Har man fått bristande uppfostran eller är man som någon annan funderade över lite mindre begåvad? Har ingen bett om ens åsikt och man bara har negativ kritik så kan/bör man av respekt för andra hålla igen. Fantastiskt att så grundläggande sociala skills saknas hos så många.. eller om det empatisk förmåga som helt fallerar. Ser jag en bild jag inte gillar (vilket händer inte alltför sällan) så kommenterar jag inte (vederbörande har säkert koll på sina "svaga" punkter och behöver inte höra det igen). Jag mår inte sämre av det och den som lade ut bilden mår inte heller sämre. Plus jag sparar tid på att inte skriva ngt. Win win

• Deacon
    Anonym (Gomez) skrev 2019-05-05 09:01:13 följande:

Nja, jag ser negativa kommentarer som konstruktiva.

Och inte är jag elak heller. Bara ärlig.

Så jag fortsätter på mitt eget sätt.

Tack för uppmärksamheten och den negativa kritiken.

Skönheten ligger i betraktarens ögon så du är knappast objektivt ärlig utan snarare subjektivt ärlig vilket mao kan (och) uppfattas som elakt/oförskämt av de personer som inte delar din uppfattning här. Därför har Mr K en bra poäng i det som sägs.
  • Deacon
    Rödräv skrev 2019-05-05 18:40:01 följande:

Han har inte enbart trådens snyggaste kropp, han är smart också, Deacon.

Tackar ödmjukast för de fina komplimangerna. Hoppas allt är bra med dig Foxy.
  • Deacon
    Rödräv skrev 2019-05-09 20:23:47 följande:

Bara fint här. :) Hoppas du också har det bra!

Fint här också. Helgen står ju för dörren, även om jag gillar vardagarna också
Svar på tråden Helkroppstråden