Helkroppstråden
Kan vi se dina tut? Hur ser dom ut?
Kan vi se dina tut? Hur ser dom ut?
[quote=79116537][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-10-06 18:47:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Synd att din bild redan är borta. De brukar vara trevliga att titta på.
Nu ska du inte anklaga mig för att bara för att lägga upp repriser för en del av bilderna jag visade sist har jag inte visat tidigare för dom är tagna i december
40 åring
Bilden på Astrid är "lånad" härifrån..... bara upp med plånboken så får ni säkert komma till......trevligt.
www.eskort69.se/tjejer/ad55176-en-aldre-mogen-slyna-for-dina-fordelar
[quote=79604049][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-05-03 22:54:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Välkommen tillbaka i tråden. Roligt att se dig här igen
I don't get it! Varför känner man behov av att klanka ner på andra? Tycker man om att vara elak och är helt enkelt en tölp? Mår man bättre själv? Har man fått bristande uppfostran eller är man som någon annan funderade över lite mindre begåvad? Har ingen bett om ens åsikt och man bara har negativ kritik så kan/bör man av respekt för andra hålla igen. Fantastiskt att så grundläggande sociala skills saknas hos så många.. eller om det empatisk förmåga som helt fallerar. Ser jag en bild jag inte gillar (vilket händer inte alltför sällan) så kommenterar jag inte (vederbörande har säkert koll på sina "svaga" punkter och behöver inte höra det igen). Jag mår inte sämre av det och den som lade ut bilden mår inte heller sämre. Plus jag sparar tid på att inte skriva ngt. Win win
Nja, jag ser negativa kommentarer som konstruktiva.
Och inte är jag elak heller. Bara ärlig.
Så jag fortsätter på mitt eget sätt.
Tack för uppmärksamheten och den negativa kritiken.
Han har inte enbart trådens snyggaste kropp, han är smart också, Deacon.
Bara fint här. :) Hoppas du också har det bra!