HäckHäxan skrev 2015-10-04 16:08:26 följande:
Rodnaden är tack nog
Haha fan jag har haft hundratals vandrande pinnar hemma. De två jag köpte för 50 öre som barn råkade visst lägga massor av ägg som kläcktes. Vi hittade vandrande pinnar länge här och var min mamma var måttligt road alltså. Vi till och med flyttade och fick med oss vandrande pinnar till nya lägenheten.
Jag är värdelös på inredning jag också hade gladeligen överlämnat det till någon annan. Jag bryr mig helt enkelt inte om ifall saker passar ihop eller matchar alls, är helt stillös på riktigt.
Min estetiska del är mer konst och form, foton älskar jag, jag är däremot värdelös på att förstå mig på kameror men älskar att fota haha. Har fotat en del vänner alltså erotiskt/ sensuellt med till kalender med årstider men även privata collage och album som var gåva till vännens partner, förra året hjälpte jag en vän att fota som en adventskalender där hon varje dag skickade en bild till sin älskare. Riktigt roligt hade vi iaf.
Och en bild för att låtsas att jag inte är helt jävla OT just nu. Trött söndagshäxa!
Hahahaha, jag kan tänka mig att din mor var lagom nöjd!

Själv ska jag nog vara glad att jag lyckas hålla alla ungar vid liv!
Det där med stillös känner jag igen till 100% vet inte hur många gånger man har fått höra från sambon "men du måste ju kunna se det framför dig, ser det bra ut?" Jag kan f*n inte se något framför mig o det ser därmed inte särskilt bra ut!
Jag kan inte änns skryta med att jag har någon estetisk del när det gäller konst eller form eller foto... Konst förstår jag mig oftast inte alls på, samma gäller form. Foto, ja men visst kan man se en vacker bild, men jag skulle aldrig se det live, alltså jag skulle aldrig komma på att fota den där vackra solnedgången osv.
Vad avundsjuk jag blir på dina vänner!

Har velat gjort "riktiga" erotiska bilder, men iom att jag gärna inte klär av mig live blir det svårt.

Jag försökte det där med att skicka en bild varje dag men slutade redan efter tredje dagen även fast jag hade ett gäng fler bilder!

Kan tänka mig att ni hade kul!
Även om det är en trött söndag är du en riktigt vacker häxa!