• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-21 12:16:36 följande:

Tack, va snäll du är Vet inte bara hur jag ska lyckas ringa om jag drunknar Tack snälla! Betyder mycket när det kommer från dig som är såå snygg!Ja jag säger ju det, passar skitbra där Tack snälla Aros!Tänkte inte ens på det när jag tog bilden, men efteråt tänkte jag att dom här skuggorna måste väl Aros godkänna! Haha!

Naee du NT, tror snarare det va så att du riggade bilden med platt frontljus först å sen mindes mina ord å fixade till den här fina bilden! Tack! :)
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 10:22:39 följande:

Godmorgon....

Synd att jag inte såg den här redan på morron. Dan hade nog blivit mer inspirerad då!
  • Aros02

Quexet!

Vad hände med nylontemat??

Stannade det av? Jag vill uppmuntra dig och andra att fortsätta på det!

• Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 14:09:04 följande:

Dagen är ju inte över än

Exakt, du konstaterade det jag kom på sedan jag postat redan. Resettar dagen å börjar om på en ny upplyft och inspirerad dag. Tack pillllan!!
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-21 14:24:54 följande:

Det var ju ingen som hängde på! 

Såja, kan trösta dig med att jag också e minst lika ledsen!.. :(

Så vad ska vi göra åt saken i det här läget nu då?..
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-21 14:30:16 följande:

Vi får jaga på dom andra damerna i tråden?! 

Ok, det får vi göra tillsammans så har jag en individuell piska bara till dig Quexet! ;D
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-21 14:39:55 följande:

Ajajaj... En alldeles egen piska! 

Visst har jag det till dig men du får inte njuta så mycket att du glömmer orsaken till varför jag använder den på dig, nämligen mer nolyn i tråden! ;)
  • Aros02
    Pentra skrev 2014-12-21 15:12:25 följande:

Upptäckte just att det inte går att bifoga bild då man surfar med padda. Tråkigt. Gör ett nytt försök lite senare då jag befinner mig vid datorn ist. ...

Med vänlig hälsning,

Pentra

Det där är märkligt och irriterande. Om jag gör några småredigeringar i en bild som jag vill posta på paddan så går det inte att ladda upp från den sen. Nej då måste jag skicka den till iphonen å posta den därifrån om jag vill göra det mobilt. Borde vara same same tycker man men inte..

Nån som lyckas posta från en padda?
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-21 15:45:27 följande:

Man kan trixa mycket med framkameran på mobilen, eller inte

Finns betydligt fler trix för fronten än aktern NT!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-21 15:48:28 följande:

Det pratas en del om nylon så jag slänger väl in en repris då

Efter ett besök på ortens vattenhål igår är jag lite för trött idag för att ta nya bilder

Jättefint bidrag NT! Hoppas fler vågar haka på nu...

Gillar din poseringsvilja. Kul att se för nån som hellre befinner sig på andra sidan linsen.

Men vattenhål?! Vart bor du egentligen? Här finns vatten i kran, man behöver inte trötta ut sig genom att gå nånstans, mycket smidigt!
Svar på tråden Helkroppstråden