• Aros02

Helkroppstråden

Quexet skrev 2014-12-22 22:30:53 följande:

Underbart! Precis som det ska vara, en annan bäddar ju med stress... Ska ha över hela tjocka släkten...   

Duktig du är! Ta det lugnt, det blir bra även om du inte hinner med allt!
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2014-12-22 23:19:24 följande:

Jag skall knåpa ihop en sammanställning, Aros, det kan dock ta en dag eller två, men jag skall redovisa ungefär hur jag överlever. 

Mvh //Anton

Vore jätteschysst om du vill göra det! Skulle va intressant att se om man eventuellt kunde uppbåda den disciplin som krävs när man vet hur nån som får såna resultat bär sig åt. Ingen brådska dock!
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-22 22:54:50 följande:

Behövde faktiskt höra det där... så TACK! 

Varsågod, det var så lite så!
  • Aros02
    Lickiluu04 skrev 2014-12-22 23:36:41 följande:

God natt Grumlig...

Hett alltså, nåt så in i h-e!!
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-23 00:31:04 följande:

Då jag inte har något nytt, bjuder jag på en repris (mest för jag gillar bilden) 

Härligt Quexet, jag gillar också bilden! ;)
  • Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-12-23 11:39:02 följande:

Betyder det att du diskriminerar de andra uppsättningarna av läppar? 

Gillar man överläppar kan det bli svår att avgöra vad som är vad när det kommer till lodräta läppar, kan lätt bli förvirrande, eller la jag ord i mun på nån nu?
  • Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-12-23 11:39:02 följande:

Betyder det att du diskriminerar de andra uppsättningarna av läppar? 

Gillar man överläppar kan det bli svår att avgöra vad som är vad när det kommer till lodräta läppar, kan lätt bli förvirrande, eller la jag ord i mun på nån nu?
  • Aros02
    Celines Essence skrev 2014-12-23 09:46:45 följande:

Vill passa på att önska alla en god jul 

God jul!

Fin bild Celine! Pärlor ger ju en exklusivare känsla och ljuset genom hårslingorna är snyggt liksom ljusreflexen du lagt till!

Fina läppar förstås också, speciellt underläppen! :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-23 13:59:29 följande:

Tack Tack! Tyvärr kommer det ingen sprit i min kran, då får man gott ge sig iväg till krogen ibland. Och jag har inget dansgolv fullt med lammkött hemma heller ju Tack! Att jag är en tease är vida känt Sorry

Jasså? Har steglöst vred på min kan från rent vatten till 96% läkarsprit. Lammkebabspett i frysen å en discokula i taket. Förblir hemma för jämnan.

Förresten lammkött för dig, får de ens dricka alkohol??
  • Aros02
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-23 22:48:08 följande:

Jag såg det där Aros!! :)

Det är överläppen som regerar även om det ibland kan framstå som under gäller.

Hehe, du å jag skulle bli ett bra par, jag tar underdelen på frallan å du överdelen! ;D
Svar på tråden Helkroppstråden