Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

telgebo skrev 2013-02-15 23:19:50 följande:
    Anton Medveten om det men har varken tid att hänga i en sådan tråd hela tiden och sedan har man ju både små bröst fel BH strl och häng fett på kroppen enligt vissa skönheter här inne som inte lägger in bild på sin egna stortå ens.
    Du har visst tid, du hänger ju här lite då och då, och du skall inte posta dagligen i den slutna gruppen, så för i helfvete, telge, in med en ansökan nu, i den gruppen finns inga kackerlackor som gnäller på BH - storlekar. Lovar. I så fall åker dom ut ganska omgående.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-02-16 08:52:30 följande:

Jag har beskådat underverken i andra tråden och du scorade högt!
    Tackar så väldans, Fifty+.......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-02-16 09:13:47 följande:

Lite ben som omväxling till bröst kanske...

Du är så grann så det finns liksom inte, går inte å hitta superlativer som räcker till.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (7295&7302) skrev 2013-02-16 22:51:46 följande:

Det där är riktigt, riktigt vackert. Helvete alltså.....
  • Anton Chigurh
    straight arrow skrev 2013-02-17 11:15:02 följande:
    Snyggt! Tungan ute

Det är mer än snyggt, Arrow, hon är en kärleks-Gudinna personifierad. Otroligt sexig och attraktiv kvinna....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-21 13:37:24 följande:
    Nyss varit och tränat :P

Jag är kär....heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-02-22 15:25:34 följande:

Fortsätt du med dina tråkiga intetsägande bilder istället Oroa dig inte för om jag har vänner eller inte.
    Jag är nog lite orolig i alle fall....!
  • Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2013-02-22 23:07:22 följande:
    Länge sen man såg ngt av den heta 49'åringen
    Jag är 49 år, men jag förmodar att det inte är mig du syftar på Pappa....!
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2013-02-23 00:07:11 följande:
    Wow! Jag är impad!

@Stief: nej så klart inte, och tack!

och Godnatt med er!    
    Godnatt, Sugen, sov så vackert, och tack för en underbar bild. Som vanligt....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-24 12:59:45 följande:
    Helt enkelt, bra ljus och hyfsad kamera, stå nära spegeln. Svårt att beskriva hur man gör man kan ta en bild som man ser var jag håller kameran när jag tar om du vill :P Kanske hjälper lite iaf
    Jag hör av mig. Lovar.....Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden