Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2013-02-27 16:01:17 följande:
    För vissa som postade bilder i den här tråden försvann ju rätten att vara anonym.

Kanske dags att ta bort den rätten för anonyma
    skitstövlar som förstör stämningen också
    , eller vad säger våra moderatorer till det?
    Om du bara visste hur många som håller med dig, Trille, jag har heller aldrig fattat varför den möjligheten finns....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-02-28 13:49:40 följande:

FUCK...sicket grant arsle. Helvete alltså...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-02-28 20:11:30 följande:
    Tack Anton...spar på svordomarnaFlört
    Det gör jag. Tro mig.....
  • Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-02-28 20:14:32 följande:

Två till från idag Tungan ute
    Så otroligt snygg röv, Katta, borde inte vara tillåtet att ha, risken för hjärtstopp är akut när sånt här dyker upp i rutan utan förvarning......

• Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-03-02 13:09:10 följande:
    Lusse och lo! Sjukt fina ni är!!!!

Slänger in en träningsbild här också. Har liksom inga bättre på lager för tillfället Skrikandes
    Precis innan ett knäböj xD
    Du är inte snygg, Nanime, du är riktigt jävla snygg....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Mucko skrev 2013-03-07 00:38:13 följande:
    Men jag sökte in igen ,men det va ju väntetid
    På lite olika vis ändrades från vecka till en annan

Ni som är admin för forumet ,klarar inte av uppgiften  

Så då sa jag att jag inte ville komma in där igen ,för Admin är ett rövhål
    och jag undrar hur många bilder han lagt in på sista tidem    
    Du kallar en Admin för ett rövhål, och undrar varför du inte är riktigt välkommen tillbaka ???
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-07 09:53:41 följande:
    Varför är den slutna tråden så bra? får man ha mer naket? o man får inte vara anonym förstås...?
    Mer naket....om du vill, finns inga krav på hud alls, men mer fritt, helt enkelt, finns även sk "snälla trådar", och en "social, eller chatttråd, så lite av varje, Allie. Och nej, du kan inte vara anonym.

Och så är det fan så trevligt där.....Glad
  • Anton Chigurh
    ander25k skrev 2013-03-07 10:15:21 följande:
    Lägger in ben bild och tackar
    Snygga ben, Anders, riktigt snygga....Skål
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-03-07 12:00:30 följande:
    Vi kan väl försöka ändra det tillsammans, badsugen?
    En repris än så länge dock...
    Jag tycker mig se bra anlag för att bygga på mer Mattias, hur går det med träningen...Glad
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-03-07 15:20:46 följande:
    Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...men försöker ett 2-3 ggr/vecka på gymmet iaf...
    Men inte i din klass än Anton Glad
    Du skall inte jämföra dig med mig, Mattias, eller någon annan heller för den delen, du skall se till dig själv och dina resultat, det är det enda som spelar roll, och det gläder mig att det tuffar på för din del, det gläder mig mycket....Glad

Jag har tränat en jävla massa år, så skit i mig, Mattias, helt och hållet, och kör på så gott det går, jag önskar dig all välgång med din träning...Skål
Svar på tråden Helkroppstråden